P-in-P Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hei! Serverfiltreringen til COD4 er helt grusom så jeg kunne tenkt meg en thirdparty sak som kan filtrere litt bedre. Her er de tingene jeg kunne tenkt meg å ha mulighet til å filtrere: Hardcore/vanlig Max ping Game mode Noen tips? Endret 5. desember 2007 av P-in-P
alleibruk Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Serverfiltreringen til COD4 er helt grusom så jeg kunne tenkt meg en thirdparty sak som kan filtrere litt bedre. Her er de tingene jeg kunne tenkt meg å ha mulighet til å filtrere: Hardcore/vanlig Max ping Game mode Noen tips? The all seeing eye (ikke nye oppdateringer lenegre men enkelt til og få til fungere på cod4, les p forum) eller x-fire
Green_Monster Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Game Monitor kanskje ? Velg COD4 som spill og i gardin menyene for eksempel gametype HQ for eksempel og trykk inn modded yes. Vil da vise deg alle servere som spiller HQ - hardcore etter som jeg forstår det. Gjør advanced search for flere filtere ... Det er mulig å starte spillet og gå rett inn i server fra den den siden også. Lykke til Endret 6. desember 2007 av Cri
P-in-P Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Sikker på at HQ i GM ikke står for HeadQuarters da som er en egen modus i spillet..?
Green_Monster Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Er ikke helt sikker (Headquarters + modded yes), jeg har mest brukt den til å finne spillere/klan jeg leter etter og sånt. Må nesten prøve deg litt frem der. Endret 6. desember 2007 av Cri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå