Gå til innhold

Ny måte å ha det morro i TF2.


Anbefalte innlegg

I natt bestemte vi oss for å kjøre all of the same class teams. Gikk MYE bedre enn hva jeg trudde.

 

vi prøve oss på:

16x engineers

16 x pyro

16 x medic

16 x heavy

16 x scout

16x demo

 

cp_dustbowl0016.jpg

Her er alle medics, fant ut at vi måtte ha en heavy etter vert. han hadde uber 24/7:D alle heala alle, var vanskelig å drepe oss ja:p

 

cp_dustbowl0013.jpg

All scouts. Tok første point med en gang, var en sentry der inne, men den kan bare drepe så mange løpet av en liten tid. tror en sniper som sto der fikk litt sjokk når 16 scouts kom med batons mot han:p

 

cp_dustbowl0011.jpg

All demo, hello sticky's.

En team mate døde av at en motstander spamma granater over en vegg på Dustbowl, var morro når vi var 10-13 stk som spamma tilbake over den samme veggen:D

 

engineer1.jpg

Litt av hva 16 x engi kan sette opp. gikk fort å få rank 3 sentrys:D

 

neocomislookinggood.jpg

Her var alle pyro. sto og campa i ei trapp i et par sek. satt fyr på hele motstanderlaget.

 

Hadde det så morro at jeg ikke kom på å ta bilder før vi vart lei:/ men dette anbefalest på det "varmeste" :D

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser gøy ut.. :thumbup: Skulle ønske jeg kjente så mange tf2spillere

 

kjenner ikke alle, men det er utrolig hvor enkelt det er å få det til vist det er 3-4 som tar styringen og kommer med forslag på nye måter å ha det morro. siden de fleste som spiller "hardcore" på denne serveren "kjenner" hverandre litt skal det ikke så mye til:D

Lenke til kommentar
si ifra til meg på steam når du gjør sånn, eller alle i GB ;)

 

-Svenningen

 

kan godt gjøre det, men spiller kun på en amrikansk server (64.34.212.154:27016) og som oftest når de fleste ligger å sover (0700-1000) og det er ca 10-30 min vente tid på å komme inn. men hadde vært morro om vi i BG kunne funne på noe av det samme. men da MÅ ikke motstander laget vite noe om det, da er halve morro'a borte:p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Savner TF2 nå, har vært uten pc skjerm i 3-4uker.. jeg som begynte å få teken på det spillet.

Har foreslått dette flere ganger under servere, men mange har vært negative..:p hadde også vært kult med 15 snipere:P

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...