Gå til innhold

hardware.no / linux


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg driver i sammarbeid med hardware.no og utvikler en søster side til hardware.no (hardware.no/linux).

 

Jeg ønsker og lage siden så bra som mulig med mest mulig linux relaterte nyheter og artikkler. Jeg trenger derfor og vite hva dere ønsker ut av en linux side!

 

Mvh Jonas Gustumhaugen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir for dumt med så mange "småsider" om linux.

 

Hvorfor ikke bare være med å gjøre f.eks linuxguiden.no bedre ved å skrive artikler o.l.?

 

Tja, Litt enig med deg der. Men hardware.no har et godt rykte og er kjent blant de fleste innen data miljøet.

 

Hva med og få linuxguiden.no inn i hardware.no/linux ?

Lenke til kommentar

FAQ og HowToer er jo topp.

Ellers er jeg for å fremme fokus på spill i Linux.

tuxgames.com har en petition side som jeg kan like.

 

De fleste datasider på nettet dreier seg stort sett om MS windows så flere Linuxsider kan jeg tenke meg, men kvalitet og aktivitet er viktig. Det er greit om det blir skrevet noe nytt mer en en gang i uka.

 

Anborn

Lenke til kommentar
Noe skikkelig gode guider om alt basic i linux. Jeg er helt blåst når det kommer til muligheter og slik i linux... Menne, det er vel mulig at det varierer fra linux versjon til en annen...
ja.

 

men siden er vel mere rettet til de som kan linux?! skal det være for nybegynner?`vil ikke si at hardware'n det skrives om på hw.no er for nybegynnere. så stoffet blir vel mere rettet mot en erfaren linux bruker?

Lenke til kommentar

Erfarene brukere.. du tenker på litt sånn "nytt sikkerhetshull funnet i openssh v.3.2" og ikke bare "red hat har sluppet ny distro"..

 

 

Jeg ønsker og se litt på begge deler..

 

Men jeg trenger folk som er med meg som ønsker og jobbe, (finne nyheter og poste det!)

 

Selv så skal jeg ta for meg en del tester og skrive en del artikklere for skoler/bedrifter ang mulighetene for de. Jeg ønsker dette for og få linux mer inn på markedet for allmenheten!

Lenke til kommentar

dj_offset. :)

 

Du har et godt poeng der.. Du tar for deg tunings delen du da ?

 

Er jo nesten en skreven regel at man må ha med seg newbi stuff. :) men det går jo ann og ta med _mye_ mer.. Og det er det jeg leter etter etter.. det lille ekstra! :) (høres ut som en shampo reklame! :) )

 

Jeg kan ikke love at det kommer noen hardware tester med støtten innen linux med en gang.. men det er et mål vi kan strekke oss mot.

Lenke til kommentar

Jeg driver i sammarbeid med hardware.no og utvikler en søster side til hardware.no (hardware.no/linux).

 

En slik side ønskes hjertelig velkommen. (Hvorfor ikke www.alinux.no ? :) )

 

Det er gledelig at interessen for Linux er økende. Men det er mange spørsmål som går igjen. (Og alle behersker tydeligvis ikke forumets søkefunksjon.) En FAQ for nybegynnere bør dere altså sørge for å lage.

 

Nyheter bør dere også ha. (Men ikke hver eneste gang det kommer en ny versjon av et lite program. :) )

 

Det finnes jo mange Linux-brukere her på forumet, så det er sikkert ikke noe problem å få folk til å bidra med artikler.

 

LeD

Lenke til kommentar

alinux.no ja... er mulig vi skal bruke raw.no. Men foreløbig usikkert!

 

Hyggelig og se at folk ha tro på dette.

 

Det finnes jo mange Linux-brukere her på forumet, så det er sikkert ikke noe problem å få folk til å bidra med artikler.  

 

 

Alle som ønsker og delta i et sånnt prosjekt kan konktate meg. :) All hjelp er god hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...