Gå til innhold

Fujitsu Siemens Myrica VQ46-3SU LCD-TV HD-Ready erfaringer?


Anbefalte innlegg

Kan se ut som denne tven er fjernet fra markedet, noen som vet om det kommer en ny tv fra fujitsu siemens? Jeg likte denne og haddde lyst å kjøpe den om kort tid, men hvis den er tatt bort fra markedet :(

 

Jeg kan heller ikke se noen 46" som kan konkurrere med denne tvn, eller??

 

Hvorfor trekker du denne konklusjonen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan se ut som denne tven er fjernet fra markedet, noen som vet om det kommer en ny tv fra fujitsu siemens? Jeg likte denne og haddde lyst å kjøpe den om kort tid, men hvis den er tatt bort fra markedet :(

 

Jeg kan heller ikke se noen 46" som kan konkurrere med denne tvn, eller??

 

Hvorfor trekker du denne konklusjonen??

 

Fordi tvn var tatt bort fra fujitsu siemens sin hjemmeside og ligger under utgåtte produkter.

 

Angående om det er noen 46" som kan konkurrere var dette mer ment som ett spørsmål, men siden prisen på Myrican var såpass lav kan jeg ikke se noen tver som nærmer seg både på pris og kvalitet, eller?? (Her kommer spørsmålet frem, hvis dere har noen tver som kan konkurrere på størrelse og pris er jeg veldig interessert, siden jeg faktisk er ute etter en 46") :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Deal har den til 8995 i alle fall... ellers så har netthandelen.no auksjoner på den om dagen... det var der jeg kjøpte den =) Fikk den for 7800.... men folk er gale der... budene blir fort over det TV'ene koster ellers.. så pass opp :p

 

DSC01972.jpg

Her er det altså en 32 tommer i bakgrunnen =)

Myrica'en synes jeg ser mindre ut på bilder enn i virkeligheten...

DSC01985.jpg

 

DSC01987.jpg

 

DSC01988.jpg

 

DSC01991.jpg

 

DSC01992.jpg

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Ah takker for tips og bilder :)

 

Du har kanskje ikke ett nærbilde av selve høytalerdelen? jeg liker egentlig ikke denne biten av tvn, og har litt lyst å se hvordan dette ser ut på nært hold før jeg bestemmer meg :)

 

Cruiser rundt på auksjonen å sjekker prisen, akkurat nå lå dn på 9200 så ja, folk byr som gale (og ganske idiotisk når den faktisk er billigere på netthandler :) )

Lenke til kommentar
litt misvisende og smelle opp en animert film for å vise vbildekvaliteten kanskje? animerte filmer ser jo utrolig bra ut på omtrent alle flatskjermer!

 

Jeg smalt ikke opp en animert film for å _vise_ kvaliteten.

 

Det var noe jeg satt på for meg selv og knipset ett par bilder mens jeg satt der.

 

Jeg markedsfører da ikke myrica med hensikt. Den har også uansett gått ut av produksjon, så du trenger ikke mistenke meg for å være bestukket av fujitsu siemens.

 

Edit : Jeg vil også legge til at jeg la ut disse bildene etter en etterspørsel om det. Og ikke for at du skulle få se "finding nemo" bilde for bilde.

 

Her er noen flere bilder (grunnet etterspørsel!) :

 

DSC01993.jpg

 

DSC01994.jpg

 

DSC01995.jpg

 

DSC01996.jpg

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...