Gå til innhold

Fujitsu Siemens Myrica VQ46-3SU LCD-TV HD-Ready erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor bestilte du den fra? Og vet du hva fraktkostnadene kommer på - til der du bor, fra hvor? :)

 

Bestilte den fra Amentio.no. Frakten kom på 130,- .... DHL leverer på døren. Jeg bor i Stavanger. Litt usikker på hvor de sender fra...Jeg ser at selve bedriften er registrert i Trondheim, men jeg vet at de sender fra et annet lager.

 

Har sendt en del mail frem og tilbake med amentio, spørsmål angående levering, frakt etc(liker å vite litt når jeg bestiller fra nett), og jeg har fått veldig god oppfølgning. Har ikke mottat tven enda, men veldig fornøyd med servicen så langt:)

 

Gleder meg til å se premier league på den til helgen;)

Lenke til kommentar
Ok! Det var jo rimelig! Ser at andre netbutikker tar opptil 1500 kr for frakt av store skjermer.

Håper du også gidder å dele dine synspunkt på TV'en når du får den ;-)

 

Ja da har jeg hatt tvèn siden fredag. Fikk den levert på døren av posten klokken hall elleve om formiddagen (ja, jeg hadde tatt meg fri for å vente på tven:) )

 

Når jeg så esken må jeg jo innrømme at jeg fikk sjokk. Den var ENORM! Jeg var jo klar over at esken som regel er litt større en tvèn, men da jeg åpnet esken innså jeg hvor stor tven faktisk var. Førsteinntrykket var altså at den var veldig stor, men samtidig veldig pen. Jeg vil si desginet er fint gjennomført.

 

Tilkoblingen er også veldig enkel, det var ingen problem å koble på xbox, parabol og sorround anlegget mitt. Parabol signalet syns jeg er bra, fint bilde!Bruker ikke noen hd-kabler fra paraboldekoderen. Bildet på xbox ble meget bra. Har både spilt og sett dvd, og nyter det:)

 

Jeg har forøvrig også kjøpt Monster sin kalibreringsdvd. Jeg syns denen hjalp veldig. Veldig lett å bruke. Lagde egne innstillinger for parabolbruk, og egne for DVD/spill bruk. Meget nyttig.

 

Jeg er altså veldig fornøyd med tven. Vedlig mye for pengene.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har lest litt om denne TVen no, og vurderer sterkt å kjøpe han.

 

Men tingen er at jeg komme til å se en del på analog antenne i tillegg til digital kabel, X360, PC og DVD. Så lura på om du har mulighet til å teste ut akkorat det - analoge signal på denne TVen? Om du hadde orka å tatt bilde av TVen med disse signalene på, eventuelt (også) digital paraboldsignal hadde det vore helt utrolig bra!?

 

Mvh Jarle.

Lenke til kommentar
Ok! Det var jo rimelig! Ser at andre netbutikker tar opptil 1500 kr for frakt av store skjermer.

Håper du også gidder å dele dine synspunkt på TV'en når du får den ;-)

 

Jeg har forøvrig også kjøpt Monster sin kalibreringsdvd. Jeg syns denen hjalp veldig. Veldig lett å bruke. Lagde egne innstillinger for parabolbruk, og egne for DVD/spill bruk. Meget nyttig.

 

Jeg er altså veldig fornøyd med tven. Vedlig mye for pengene.

 

Kor kjøpte du den kalibreringsdvd`n?? pris? fortsatt like fornøydd med tv`n?

Lenke til kommentar
takk for link...

 

kjenyg.. er du fornøydd med tv`n?

 

 

Jeg kjøpte den på hifi klubben i stvg. For 399 kr....hehe dreit meg ud der men...Syns den var så nyttig at det er greit!

 

Ja jeg er enda fornøyd med tven...eneste minus så langt kan være "synsvinkelen" på tven (usikker på hva det heter). Altså hvis du sitter litt langt til siden blir bildet litt for lyst...men sitter man "normalt" er det veldig bra!fremdeles masse for pengene!

 

Jeg stilte forøvrig fargene litt mørkere enn det som ble instruert på kalibreringsdvden...syns det ble bittbittelitt for lyst, men ikke noe å mase om...

 

Det som er så bra med den dvden er at du får to bilde på skjermen...ett for hvordan bildet er nå...og ett for hvordan det "skal være".

 

Jeg har forøvrig lagd egne innst for parabol og egne for dvd/xbox!

Lenke til kommentar
takk for link...

 

kjenyg.. er du fornøydd med tv`n?

 

 

Jeg kjøpte den på hifi klubben i stvg. For 399 kr....hehe dreit meg ud der men...Syns den var så nyttig at det er greit!

 

Ja jeg er enda fornøyd med tven...eneste minus så langt kan være "synsvinkelen" på tven (usikker på hva det heter). Altså hvis du sitter litt langt til siden blir bildet litt for lyst...men sitter man "normalt" er det veldig bra!fremdeles masse for pengene!

 

Jeg stilte forøvrig fargene litt mørkere enn det som ble instruert på kalibreringsdvden...syns det ble bittbittelitt for lyst, men ikke noe å mase om...

 

Det som er så bra med den dvden er at du får to bilde på skjermen...ett for hvordan bildet er nå...og ett for hvordan det "skal være".

 

Jeg har forøvrig lagd egne innst for parabol og egne for dvd/xbox!

 

Hvilke innstillinger bruker du for PC og for Xbox? Bruker du komponent til Xbox og VGA til PC? (jeg gjør det....)

 

Er forøvrig godt fornøyd med TVen. Har ikke rukket å teste den skikkelig enda, så kan gi en bedre tilbakemelding senere om ønskelig...

 

Testa den før i dag, da det var lyst ute, og merka ikke at det bød på noe problem...

Lenke til kommentar

Kan se ut som denne tven er fjernet fra markedet, noen som vet om det kommer en ny tv fra fujitsu siemens? Jeg likte denne og haddde lyst å kjøpe den om kort tid, men hvis den er tatt bort fra markedet :(

 

Jeg kan heller ikke se noen 46" som kan konkurrere med denne tvn, eller??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...