Gå til innhold

Forbanna drittoppdatering! X360


Xecuter

Anbefalte innlegg

Lasta ned den nye oppdateringa i dag, og mye var nytt og fint.

Men jeg lurer i det hele tatt på om MS tester disse oppdateringene før de slipper de! Opplever at boxen fryser hele jævla tida!

Hvis jeg skal gå inn på profiler til folk, så fryser den, skal jeg ha en private chat, så fryser den, joine venners spill via menyen, frys.

 

 

Noen andre som har samme problemer, eller ei løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og for øvrig, den avataren din; ja, jeg ser ekornet, men jeg har faktisk aldri lagt merke til at det var en struts før nå!

 

Haha! Det tok meg 2 måneder før jeg oppdaget strutsen! :wee:

 

 

 

Jeg og en kompis har liknende problemer. Frys og menyer er litt tregere, ikke raskere som dere sier.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Oppdateringen kan dra til helvete. Gjør spill uspillbare.

 

Alle jeg har spillt med idag har hatt problemet, joina 4 ganger på rad istad et CoD-rom hvor jeg var eneste spilleren som spilte. Når jeg spillte i et party på seks, fra Norge, England og Nederland, måtte alle restarte boxen sin alle de tre gangene vi forsøkte å søke etter en match.

Lenke til kommentar
Lasta ned den nye oppdateringa i dag, og mye var nytt og fint.

Men jeg lurer i det hele tatt på om MS tester disse oppdateringene før de slipper de! Opplever at boxen fryser hele jævla tida!

Hvis jeg skal gå inn på profiler til folk, så fryser den, skal jeg ha en private chat, så fryser den, joine venners spill via menyen, frys.

 

 

Noen andre som har samme problemer, eller ei løsning?

 

Har hatt samme problem i kveld.

Startet når jeg skulle spille COD4, kom meg aldri gjennom lobby'n pga frysing, alt stopper i en 15 sek før det skjer noe, så stopper det igjen.

Så begynte det når jeg bladde rundt i Live menyer også..

Lenke til kommentar
Lasta ned den nye oppdateringa i dag, og mye var nytt og fint.

Men jeg lurer i det hele tatt på om MS tester disse oppdateringene før de slipper de! Opplever at boxen fryser hele jævla tida!

Hvis jeg skal gå inn på profiler til folk, så fryser den, skal jeg ha en private chat, så fryser den, joine venners spill via menyen, frys.

 

 

Noen andre som har samme problemer, eller ei løsning?

 

Har hatt samme problem i kveld.

Startet når jeg skulle spille COD4, kom meg aldri gjennom lobby'n pga frysing, alt stopper i en 15 sek før det skjer noe, så stopper det igjen.

Så begynte det når jeg bladde rundt i Live menyer også..

 

 

Akkurat det samme skjer med meg og en kompis og, skulle også spille COD4, bare fryser når man skal søke etter en match, så når vi finner en match så venter vi på andre spillere så detter vi ut når vi venter.

 

Bare helvette med den nye oppdateringen :(

Lenke til kommentar

Er nok bare litt problemer med Live etter oppdateringa =)

 

Jeg hadde litt problemer da jeg spilte online i COD, fikk ikke starta noen kamper. Men en time seinere kunne jeg spille mange kamper på rad uten problemer.

 

Det er ikke første gangen at Live har vært litt treigt i kortere perioder. Trenger ikke å gå bananas av den grunn.

Lenke til kommentar

Ahh, derfor alt var så rart i går. :p Tenkte ikke over at jeg hadde lastet ned en oppdatering, men jeg fikk i alle fall ikke til å se noe informasjon på dashboardet unntatt den lilla siden (systemgreia). På alle de andre sidene så fikk jeg bare bildet av den 360'en med lyset som går i sirkel.

 

Gikk fint å spille COD for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...