Aces Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Kanskje det er spurt om før, men har lyst på et spill med vakker natur. Hehe kanskje det blir en del mobbing, men er ike så interressert i all slossingen (litt kan det jo selvfølgelig være) Spilte litt wow før og det jeg likte best var all den pene grafikken. Finnes det et sånt spill for pc, online hvor man betaler hver måned eller noe? Tusen takk:)
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 deer hunter eller kva det heiter... Var ganske mykje natur
Kimelimm Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Oblivion og Lord of the rings online tror jeg har fin natur (vet Oblivion har det)
Neppe Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Two World og Gothic 3 kanskje? Finnes ikke mange MMORPG spill som satser på bra natur. Men Two Worlds har en ganske solid onlinedel, som er litt MMORPG aktig. Endret 4. desember 2007 av Neppe
Aces Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Oblivion og Lord of the rings online tror jeg har fin natur (vet Oblivion har det) Er ikke det del nummer 5 i en rekke? Må man ha spilt de andre for å skjønne noe? Two World og Gothic 3 kanskje? Finnes ikke mange MMORPG spill som satser på bra natur. Men Two Worlds har en ganske solid onlinedel, som er litt MMORPG aktig. Two worlds? Kan man laste det ned fra internet?
deimoss Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Oblivion blir nok det nærmeste det du er ute etter. Lytte til orkestermusikk mens du beiner rundt i skog og myr og leter etter sopp eller blomster, og ser på det rike dyrelivet. Pass deg for ulver da. edit: oj, online.. leste litt for fort. LOTRO er jeg vel da enig i. Endret 4. desember 2007 av deimoss
Aces Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Oblivion blir nok det nærmeste det du er ute etter. Lytte til orkestermusikk mens du beiner rundt i skog og myr og leter etter sopp eller blomster, og ser på det rike dyrelivet. Pass deg for ulver da. edit: oj, online.. leste litt for fort. LOTRO er jeg vel da enig i. Nei det trenger vel egentlig ikke være online, men det er jo litt dumt siden oblivion er nummer 5 Kan man ikke spille det uten å ha spilt de andre, vil man ikke forstå noe da?
Neppe Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Får vel kjøpt Two Worlds på Direct 2 drive. Passer jo godt siden kursen er så latterlig lav nå.
Rage_Hunter Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Har du tilfeldigvis en X360 liggende og en liten følelse i magen for jRPG, så er Eternal Sonata fantastisk nydelig vakkert! Er et spill i sjangeren FinalFantasy, men er ikke så fritt som blant annet Oblivion eller evnt. LOTRO. Mer et linært spill som fører deg fra a til b for å si det sånn
Anathema Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Nei det trenger vel egentlig ikke være online, men det er jo litt dumt siden oblivion er nummer 5Kan man ikke spille det uten å ha spilt de andre, vil man ikke forstå noe da? Du klarer fint å henge med på historien, det er det minste problemet. Vil uansett anbefale deg Morrowind (forgjengeren til Oblivion) først. Et mye bedre spill på mange måter i mine øyne, men grafikken er hakket dårligere.
Aces Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Hm.. Mange å velge mellom, tusen takk^^ Kan man kjøpe Oblivion til PC btw? Et mye bedre spill på mange måter i mine øyne, men grafikken er hakket dårligere. Storymessig mener du?
Anathema Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jepp. Nytest best på PC imho. Både og. Spillet er generelt sett mye mer engasjerende. Endret 4. desember 2007 av Anathema
Kontorstol Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Crysis har syk natur! Online mmorpg, Guild wars er vakkert
Anathema Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Online mmorpg, Guild wars er vakkert Dog unektelig kjedelig.
Frijazz Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Nei det trenger vel egentlig ikke være online, men det er jo litt dumt siden oblivion er nummer 5Kan man ikke spille det uten å ha spilt de andre, vil man ikke forstå noe da? Nummer fire i rekken, en ingen problem å starte med det. Helt selvstendig handling i Oblivion. Naturen og grafikken generelt er meget bra, men sjekk ut Mods i Oblivion for å piffe opp grafikken enda mer. Mange linker virker ikke, men du finner de aller fleste moddene her.
Kontorstol Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Online mmorpg, Guild wars er vakkert Dog unektelig kjedelig. Din mening ja...
Aces Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Yes! Da tror jeg det blir Morrowind eller Oblivion^^ Tusen takk for hjelpen
Frijazz Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Yes! Da tror jeg det blir Morrowind eller Oblivion^^ Tusen takk for hjelpen Start med Morrowind og ta Oblivion etterpå. Morowind har også mange modder tilgjengelig, se her.
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 ikke kjøp! **hint, hint** last ned, skal ikke si mer Er ikke lov å linke sånt Slike kommentarer kan du bare spare deg. er da lov å være økonomisk vel Hvis man først skal teste ut forskjellige spill ville jeg ikke kjøpt alle for å testa dem lissom... kanskje bare meg det da.. ja, demoer som er litt større enn andre demoer...
KVTL Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Off topic, korte og meningsløse innløse innlegg samt innlegg som kan føre til piratvirksomhet slettet. MVH KVTL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå