bigx Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg skal kjøpe en 360, men har 2 valg.. imorgen kan jeg kjøpe en elite, eller så kan jeg vente til onsdag/torsdag og kjøpe den vanlige til 2300.. hva er lurest?
Mala Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Vil du ha konsollen i sort eller kvit? Vil du har 20GB eller 120GB HDD? Elite har HDMI utgang også, om Premium pakken er ny har denne også HDMI.
bigx Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 bry meg ikke om svart eller hvit.. 120 Gb er greit.. har ikke HDTV
Mala Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Fra og med den nye updaten til 360 skal det også bli mulig å kunne kjøpe og laste ned orginale Xbox spill, så om du har ein viss intresse for det kan det jo vere lurt med litt god HDD plass
Velociraptor Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har Elite. Den er veldig fin og bra ! Men den er dyr. Så om du har penger så vill jeg gått for Elite. Stor harddisk, HDMI og ikke så stor fare for at den krasjer !
Eriqo Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ang. plass på Hard-disker så har jeg et spørsmål; Jeg har en 20 GB Hard-disk. Men legger nå inn musikk, video og bilder. og når den nye fall updaten kommer, så vil jeg trenge mer plass. Vurderer da å kjøpe en 120 GB, men er det da mulighet for å få flyttet det jeg har savet på 20 gb OVER til 120 GB?
Mala Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Skulle ikkje MS sørge for at folk som kjøpte den nye 120GB HDD og Elite skulle vå ein slik overføringssak? Kaskje eg drømmer eller?
Eriqo Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 I så fall, hvor får jeg tak i det? :S Bestille eller noe?
Eriqo Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Mala, du hadde rett! "120 GB harddisk til Xbox 360 leveres med et dataoverføringssett for enkel flytting av alle lagrede data fra en 20 GB harddisk til en 120 GB harddisk. Den leveres med flotte HD-spilldemoer, videoer og diverse Xbox Live Arcade-spillprøver."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå