Gå til innhold

Global oppvarming - menneskeskapt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener egentlig forskerne? Jeg har hørt både at så å si alle er enige i at GO er menneskeskapt og at flertallet i forskermiljøet er negative.

Dette er sannheten: De fleste klimaforskerne er enige om at deler av klimaendingene er menneskeskapte, uenighetene går på hvor stor andel menneskene er skyld i.

http://www.forskning.no/Artikler/2007/november/1195217453.69 (Skeptiske til FNs klimapanel)

http://www.forskning.no/Artikler/2007/mai/1179485925.1 (Ikke engang skeptikerne tviler)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Al Gore skal tjene penger. Så vidt jeg veit har flere av påstandene hans blitt avslørt som juks. Hans vitenskapelige utdanning er lik null?

 

man blir ikke født med kunnskap, blir man vel?

 

: Med andre ord, kanskje han har noen gode venner som er utdannet som det, eller kan noe om det ? :)

 

 

Blir vel kanskje en smule naivt å si at han har noen gode venner? :p

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av kjip november og desember.

 

Er det kaldt så er det klarvær og ingen snø. Er det skyer og mulighet for snø så er det for mildt og regn.

 

Sannheten er at løpet er kjørt for skikkelig vinter på østlandet i vår levetid siden det bare vil bli verre og fordi disse endringene er så langsomme og trege å snu. Og de har pågått siden 50-tallet.

 

Bittert

Lenke til kommentar
A large number of US scientists (to our direct knowledge: engineers, biologists, computer scientists and geologists) received a package in the mail this week. The package consists of a colour preprint of a 'new' article by Robinson, Robinson and Soon and an exhortation to sign a petition demanding that the US not sign the Kyoto Protocol. If you get a feeling of deja vu, it is because this comes from our old friends, the Oregon Institute of Science and Medicine and is an attempt to re-invigorate the highly criticised 1999 "Oregon Petition".

Mer her

 

Jepp, det er bullshit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...