Gå til innhold

Julekonkurranse 2007 – dag 3 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro meg, vi vet at kun ett av alternativene er korrekt :)

Meget selvsikkert. Hvordan vet du dette når selskapets egen informasjon sier du er noen dager for sen?

Kan utdype mer i morgen, etter at konkurransen er avsluttet, så unngår jeg å hinte til hvor man finne rett svar :)

 

Uansett, hvis du altså mener at vi er "noen dager" for sen, så er det vel sannsynligvis ikke særlig vanskelig å finne rett svar, ettersom alternativene er flere måneder fra hverandre? Og vi angir uansett ikke noen konkret dag, bare måneder.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Jeg telte faktisk spillene, 10 på hver side, 21 sider... Når det kom på nett, slet jeg mer med. Fant til slutt en utviklerblogg fra 28. april 2006, der de fortalte at det nettop var sluppet. Hva søkte dere på egentlig? :p

 

Uansett, gamers gate er bra. Har shoppet omtrent alle spillene til paradox der, pluss diverse.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Synest dette var greie spørsmål...ikkje for vanskelege, men vanskelege nok til at dei aukar sjansane for dei som kan å finne informasjon på nettet.

 

Antal spel: To eit tomt søk på GamersGate, talde antal spel per resultatside, gonga med antal sider.

Når vart det starta: Web Archive, fann første kopi av GamersGate, såg på nyheitsoversikta.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...