Gå til innhold

Vurderer kjøp av Xbox 360 + Forza 2 , SPM.

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med at jeg må litt over 3000kr fordi jeg orker ikke vente tiden ved bestilling klarer aldri og tenke på noe annet da veit du, så det blir kjøp i butikk mest sannsynlig elkjøp,lefdal eller expert.

Skrevet (endret)

Hadde ikke trodd at du skulle kjøpe Xbox, Fanboy ;) Jaja, er en solid konsoll (nei, vent, den er ikke solid, men den er bra :))

Edit: Denne er vel for dyr?

Endret av LucarioX
Skrevet
Hadde ikke trodd at du skulle kjøpe Xbox, Fanboy ;) Jaja, er en solid konsoll (nei, vent, den er ikke solid, men den er bra :))

hehe hadde ikke trodd det selv , men så litt på bilder folk hadde tatt selv i forza 2 , å leste om hva man kunne gjøre der å sånn , å da ble jeg jævlig frista , får bare håpe boksen holder^^

Skrevet

Take it easy, den får sikkert RROD, slik at du kan komme her og argumentere for den gode kvaliteten på PS3 i forhold til kjeksboksen.

Kjeksmestern: Forza til 2 399 :ohmy: Trodde han spurte etter gode tilbud :p

Skrevet (endret)
får da håpe at rrod ikke kommer med en gang :p , har jo lyst til å spille spillet en god del da ; )
Hørselvernet er på plass også vel? ;)

hehehe, bråker vel ikke så jævlig vel? , isåfall får jeg dra opp lyden

Endret av Fanboy
Skrevet
Take it easy, den får sikkert RROD, slik at du kan komme her og argumentere for den gode kvaliteten på PS3 i forhold til kjeksboksen.

Kjeksmestern: Forza til 2 399 :ohmy: Trodde han spurte etter gode tilbud :p

399 for det spillet er jo et knalltilbud det...

Skrevet (endret)

menne åssen er det med bildekabler å sånn jeg har en vanlig tv med scart , får man tak i en kabel ala rgb-scart kablen som man får til PS? hva følger med av kabler btw

Endret av Fanboy
Skrevet
menne åssen er det med bildekabler å sånn jeg har en vanlig tv med scart , får man tak i en kabel ala rgb-scart kablen som man får til PS? hva følger med av kabler btw
Følger med en kompositt/komponent-kabel (2 in 1). RGB-scart-kabel kan du kjøpe i tillegg ja. :)
Skrevet
Følger med en kompositt/komponent-kabel (2 in 1). RGB-scart-kabel kan du kjøpe i tillegg ja. :)

Det følger med en SCART overgang til den kompositt delen. Gjorde ihvertfall det hos meg...

Birger :)

Skrevet

Det følger med en SCART overgang til den kompositt delen. Gjorde ihvertfall det hos meg...

Birger :)

Stemmer at det følger med, men det gir ikke samme effekt som å kjøpe en RGB-kabel istedet, som gir mye bedre bildekvalitet. :) (RGB er et eget signal vel?)
Skrevet (endret)

Hmm virker jo bare til at webshops har monster RGB-kabelen inne gitt, ihvertfall ifølge prisguiden.

EDIT; Det står det er 5 stk. på lager hos gamezone inne på siden deres.

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...