Blabla1 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei Noen her som har peiling på Spyware? Norton sier:"Spyware.Perfect is a program that tracks the keystrokes on the computer and logs them in a file. It can be configured to periodically send the log files by email." Betyr det at jeg har fått en keylogger? Norton klarer ikke å fjerne den, men sier at den støtter 98/95/XP OS. Jeg har vista. Skal jeg bare drite i det eller kan den være farlig? Har også et par worms og masse annet dritt som jeg må fjerne manuelt som ikke er så viktig, men Keylogger!? NEEEI!!
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei! Hvis Norton ikke klarer å fjerne keyloggeren, så ligger den nok på din PC, ja. Det du kan gjøre er å laste ned SuperAntiSpyware, installer, oppdater og kjør en 'complete scan'. Keyloggere kan noen ganger være vanskelig å fjerne, men SAS tar det aller meste av virus og spyware. Hvis du fortsatt vil bli kvitt all virus/spyware på din maskin, så kan du i tillegg laste ned HijackThis. Kjør programmet å legg ut HJT loggen som dukker opp, sammen med en SAS logg. (preferences->statistics/logs) Du sier du også har worms og 'annet drit'. Ormer (worms), kan ta over maskinen din, og i tilegge fungere som en keyloggere. Så jeg anbefaler absolutt å gjøre det som er nevnt over. Endret 2. desember 2007 av medlem-105082
Blabla1 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Supertakk=D Fikk det bort nå! Digg!
norbat Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Post gjerne den hjt-loggen UberNinja spør om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå