Gå til innhold

Finner ikke ekstern harddisk!


bjornw7

Anbefalte innlegg

I dag kom ekstern kabinettet til min harddisk i posten, satte opp alt som det skulle være osv. Plugga USB kabelen i PC-en og som kåm driver innstalasjon fram å gjorde ferdig det. Så etter jeg innstalerte alt, skulle jeg gå inn på hardisken fant jeg igen harddisk. PC-en finner hardisken men får ikke tilgang til den! Noen som vet hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag kom ekstern kabinettet til min harddisk i posten, satte opp alt som det skulle være osv. Plugga USB kabelen i PC-en og som kåm driver innstalasjon fram å gjorde ferdig det. Så etter jeg innstalerte alt, skulle jeg gå inn på hardisken fant jeg igen harddisk. PC-en finner hardisken men får ikke tilgang til den! Noen som vet hva jeg kan gjøre? :)

 

Start-Kontrollpanel-Administrative verktøy-Datamaskinbehandling-Diskbehandling.

Se etter om du finner den her :)

Lenke til kommentar

jeg slenger meg på her.. har akkurat samme problemet som deg bjowii. ble litt skuffet da jeg så denne tråden og at ingen hadde funnet svaret..hehe

 

jeg kobla harddisken til laptopen og der fungerte den utmerket. men når jeg koblet den til den stasjonære pcen min, så kom det opp et eller annet om at det ble koblet i en høyhastighetsenhet i en usb-port som ikke støtter høyhastighetsoverføring, og det vil derfor ta litt lenger tid å overføre. det er greit nok, men jeg finner ikke harddisken på "min datamaskin". bare på ehetsbehandling. så pcen registerer jo at den er koblet inn og det skal ikke være noe feil der. men den kommer ikke opp noe sted..

 

hatt satt veldig pris på om noen kunne vært behjelpelige :)

Endret av Pinero
Lenke til kommentar

tjohei, jeg fant ut av det!

i allefall sånn halvveis.. jeg bare skrev G:\ (bokstaven harddisken er tilegnet hos meg) i adresselinja i exploreren og vips så kom jeg inn på den. det er jo en nødløsning som kanskje funker for dere andre også. men burde funke normalt også syns jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...