Gå til innhold

Julekalendere i år - Oversikt over sider med konkurranser, dagstilbud, m.m.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets julekalender har i mine øyne ikke vært mye å skryte av. Var noen gode tilbud i begynnelsen av kalenderen, men nå er det stort sett bare skrot. PSdata har hatt tastatur i hvertfall 2 ganger denne kalenderen. Komplett har 100kr i avslag, det samme har netshop.

 

Har ennå ikke handla noe gjennom årets julekalender.

Lenke til kommentar

syyykt syyyyyyyyykt skuffet over julekalendertilbuda...det eneste rimelig bra tilbudet jeg har kommet over var fra psdata med mp810 skrivern...ellers bare sorgen...

 

seriøst kan nettbutikkene heller slutte med julekalendre hvis de skal skuffe folk slik, siden det er mange som avventer å gjøre noen handel siden de håper å finne de produkta de ønsker på tilbud...jeg for min del venta forgjeves på at det skulle kommet et godt tilbud på en 24 tommers skjerm, gjerne eizo...sukk

Endret av Lightning
Lenke til kommentar
Jeg har ventet på et godt skjermkorttilbud, men nå krøp jeg til korset og bestilte hos Digital Impuls.

 

Prodnr. Produktnavn Antall Pris Totalt

109386 Asus GeForce 8800GT 512MB PCIe 2.0 1 1 596,- 1 596,-

Hvordan fikk du det så billig? Kan ikke finne noe kort der til den prisen. Er det uten moms du oppgir?

Lenke til kommentar
Noen som har sett spørsmålet i julekalenderen til komplett.no i dag? :p Vil tro at de tar alle alternativene som rett svar.

 

Handler jo vel mest om hvem som har deltatt alle dagene og slikt da. :p måtte sikkert bare ha noe for å fylle på med noe program som registrerer alle som har vært med 24 dager.

 

og en av dem er meg :) kunne trengt meg den lcd skjermen jeg, fikk nettopp idag en solid 46 tommer inn i hus så hvorfor ikke en til ? :D haha..

Lenke til kommentar
Jeg har ventet på et godt skjermkorttilbud, men nå krøp jeg til korset og bestilte hos Digital Impuls.

 

Prodnr. Produktnavn Antall Pris Totalt

109386 Asus GeForce 8800GT 512MB PCIe 2.0 1 1 596,- 1 596,-

Hvordan fikk du det så billig? Kan ikke finne noe kort der til den prisen. Er det uten moms du oppgir?

Har skrevet 1995,- ink mva alle andre plasser ja ;) Og det var med en mye bedre kjøler enn orginal plastikklokket så det var et godt kjøp når jeg kunne hente på dagen i butikk.

 

EDIT:

Bortsett fra at jeg må på noen sånne årlige happenings da hehe *ork*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...