Gå til innhold

Betaling i amerikanske nettbutikker


Anbefalte innlegg

:no:

 

Oppdatering:

Det hjalp ikkje mykje med det nye kortet likevel, -Newegg kansellerte ordren, med mail til meg som følger:

 

"Thank you for purchasing from Newegg.com, however, we have cancelled your order due to your payment method, at this time we do not accept international credit cards. Please re-submit your order with another form of payment."

 

Dette er til å få fnatt av. -Er det nokon som får til å handle "over there"? Spesielt er eg interressert i Newegg.com, som har godt utvalg og gode priser på dt eg er opptatt av no.

 

 

Hei,

eg vil bestille hardware fra USA, i nettbutikkar som ikkje leverer til Norge.

Eg har registrert meg hos Jetcarrier, og bruker leveringsadresse slik Jetcarrier anbefaler.

Eg har prøvd å bestille fra Newegg nokre gangar no, men har stadig problem med betalinga.

Først var det trøbbel med verifisering av fakturaadresse for kortet kontra leveringsadresse

Så prøvde eg Paypal, men har problemer med at det snik seg inn under leveringsadresse et felt eg ikkje kan redigere: Country: Norway. Dette fungerer jo dårlig med leveringsadresse New Jersey...

 

Kan nokon hjelpe meg i land med dette?

 

Mvh, Erlend

Endret av erlendhagen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke så går det jo også fint å legge til en tilleggsadresse på kredittkortet. Da matcher dette mot Jetcarrier sin adresse :)

 

En annen løsning er å opprette en ekstra paypal-konto. JA man får lov til å ha to. En personal/premier og en business. Hvorvidt du bruker sistnevnte til business eller ei er jo samme :) På den nye paypal-kontoen din legger du så inn jetcarrier sin adresse, benytter United States som country o.l. Dette skal fungere fint også :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ser det er lenge siden noen skrev i denne tråden, men jeg prøver meg likevel.

 

Nå har jeg samme problem som trådstarter hadde. Skulle bestille fra maccosmetics.com. Har konto hos Jet Carrier og greier, men de aksepterer bare amerikanske kort. Og det går ikke an å betale med Pay Pal (tror jeg? eller er det mulig å velge det som betalingsmetode selvom siden ikke oppgir det? I såfall kunne jeg laget meg en ny ameriansk pay pal-konto).

 

Noen som vet om det er mulig å registrere en tilleggsadresse på visa eller mastercard hos DnbNor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...