Gå til innhold

Julebrusen fra Hamar/Lillehammer bryggeri Fanklubb


Lakus

Anbefalte innlegg

Hamar-Lillehammer-Julebrus-160h.jpgHamar/Lillehammer Bryggeriets Julebrus Hamar-Lillehammer-Julebrus-160h.jpg

 

 

 

 

Jeg vet det er mange Julebrus-drikkere her på forumet, og jeg vet også hvilken Julebrus som er kongen av denne haugen.

Nemlig Julebrusen fra Hamar/Lillehammer bryggeri. Så her er min lille tråd dedikert til dette himmelske brygget.

 

Og alle dere hedninger som drikker andre typer Julebrus, vend om før Julenissens vrede treffer dere og dere ikke får gaver til jul!

 

 

6m.gifHamar Lillehammer Julebrus (brungyllen sjampanjebrus) 33 cl glassflaske kr 7,90

Selges også på 1,5 liters plastflaske kr 15,90

 

Litt mørkere gylden brus med jordbærsødme og ingefærpreg, men ikke fullt så søtlig duft og smaksinntrykk som de fleste andre julebrusene.

 

Medlemsliste:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lakus

daruu

Atald

king_of_kong

HenrikTheGuitar

Mevon

ZyberZone

Håks

Konnis

Olum

_Magnus_

_Magnus_ sin far

Epletyv

JumboJet84

Pomfri

Iver.th

Saiyaman

Heilage

Visi

Schjellin

Hansen

Tho-mas

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke beskrive meg selv som en julebrusheding, men har smakt to julebruser og det var dahls og en annen (rød).

den røde smaker som eventyrbrus med julebrusmerke på. Dahls smaker best av de to.

Hvis de hadde solgt denne i Trondheim skulle jeg ha smakt den ;)

men de selger vel denne bare i de byene den brygges?

Endret av thor918
Lenke til kommentar
Den brusen er veldig god, men det er jo ikke ordentlig julebrus da. Det er champange brus, ikke julebrus. En brus blir ikke til julebrus bare du skriver julebrus utenpå, men den må ha en helt spesiel smak.

 

I beg to differ. Det er mer jul i den brusen enn det er i stua mi når mora mi har gått amok med juledekorasjonene. Den smaker ikke som champagnebrus i det hele tatt, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...