Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Skrevet
EDIT: Jeg har nå snakket med lederen av RIF, og de foreslo at vi kan spille tirsdag 21.00. Erlend og jeg har hvertfall mulighet til å spille da, men hvordan passer det for resten av dere?

Tirsdag er fint, ja.

EDIT2: Jeg har blitt så vant til å si Erlend i stedet for il Duce, men jeg regner med at dere vet hvem jeg mener :p

Kanskje litt forvirrende, men Erlend, il Duce og Degeim er altså en og samme person! Skulle gjerne skiftet til Erlend her også, men det er det er allerede i bruk :(. Og å kalle seg il Duce på et slikt stort forum er muligens en oppfordring til å bli slått ned når jeg kommer med smarte kommentarer :p (selv om det egentlig ikke har noe med Mussolini å gjøre (sett "Boondock Saints"?)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til alle som har mIRC.

Join tf2pickup og bli med på mixer, lærer mye mere av det enn å sose på public..

Til alle som ikke har mIRC, Her er en bra guide for installering av mIRC.

Har dere noen spørsmål bare spørr meg så hjelper jeg dere :)

Skrevet

Oh yeah!

Dessuten kan man avertere i Tf2 kanalen, si at man er "merc." (hvis man trenger en skikkelig PCW og QA ikke spiller). Er vel lettest for meg og Jardar ettersom vi spiller medic, men folk søker alt mulig.

Skrevet

Jau, mirc er en fin ting, flott for å bli kjent i tf2 "communitiet" også.

Skreiv egentlig bare for å sikre meg post 1111.. 1337 neste!

Skrevet (endret)

Tja, jeg må til byn å få skaffa meg no klær i kveld, men den kan jo ikke ta all verdens tid.

:)

Map på dere i morgen?

Btw, har helt glemt onlinegamer.se ligaen, tables har kommet opp: linky

Endret av Mr. Fiskum
Skrevet (endret)

Jeg blir med på å spille/øve/gjennomgå taktikker i dag. Bare ta kontakt med meg, så henger jeg meg på.

EDIT: Huff, vi er i samme liga som clones-inc igjen :o

Endret av Brass_Monkey
Skrevet

Jeg kan ikke garantere at jeg kan bli med i dag(har hatt problemer med internettet siden Søndag), men håper at det ordner seg i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...