Gå til innhold

Jenter


hifgad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes du skal velge dama du liker best og som passer best sammen med deg..

 

hvis du er skikkelig nerd, så er det vel ganske logisk at dama di bør skjønne hva du driver med og kanskje tilogmed være interessert i det?

 

ingenting er mer lame enn damer som whiner over at typene dems sitter på pc om kvelden og drar på LAN..

 

og jeg vil tro at gutta synes det er ganske kjipt å hver dag får høre at dama snakker om at harddisken ikke funker, så de ikke får sendt mail eller spør hvor @'en er hen.. eventuelt hvor disketten skal puttes inn for de vil ha et nytt spill.. :o og la oss ikke glemme at det ofte er passord på skjermen som ikke er no lett å huske! hva skal man med passord uansett? :wink:

Lenke til kommentar

Oi, oi, oi... Nå syns jeg du tar i litt PeNtA??

Jenter tenker veldig annerledes enn gutter, og for min del er det helt naturlig å sette spørsmålstegn ved ting som ikke er helt logisk. Det fører til veldig mange "dumme" spørsmål, hvor svaret ofte er at "sånn er det bare"... Datakunnskap kan man tilegne seg på flere måter, men ofte er det sånn at gutta trykker til de skjønner, mens jenter er redde for å ødelegge og spør først. På et eller annet tidspunkt må en person forklare deg at man må holde inne flere taster for å få fram en @.

 

Det jeg mener er at vi alle må starte et sted, og at dersom en "nerd" finner en dame han passer sammen med på alle områder utenom data-rommet, så er det kanskje verd å smøre seg med litt tålmodighet? Jenter kan jo lære de og??

 

Kansje jeg er litt ivrig nå, men det er fordi jeg selv ikke kunne annet enn å legge kabal og sende mail inntil jeg ble sammen med en såkalt "nerd". (Liker ikke det ordet...) Men han har vært grisetålmodig og lært meg MASSE og det er jeg kjempetaknemlig for!! (Thanks love! :wink: )

 

Og til han som startet denne tråden; hvorfor utelukker det ene det andre? Kan ikke en "ohhhh-she's-SO-fine-dame" være data-interessert?? :shrug:

Lenke til kommentar

hehe! klart jeg tar hardt i M-lady! jeg er litt sånn.. rar jeg.. menmen..

 

det er klart at jenter og gutter tenker forskjellig.. men jeg sa min mening om hvordan jeg hadde følt det hvis det hadde vært jeg som hadde vært gutten.. og slikt.. jeg vet at mange gutter (les: kamerater) har det på den måten som jeg skreiv om..

og det finnes jenter som har det på den måten.. eller har hatt det slik.. de liker data og typen/x-en synes det er lame og klager osv..

jeg har personlig vært borti slikt.. og det blir irriterende.. selv om man må smøre seg med tålmodighet og vite at alle ikke er like interessert i data.. men sånn er det bare..

 

men jeg er enig i den siste! damer som er omfg nice!! kan være interesserte i data og! så hvorfor utelukke den ene!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...