Gå til innhold

Jenter


hifgad

Anbefalte innlegg

Den skjønneste Jenta jeg vet om, leste HTML-kode mens jeg småkosa med Henne. (Turn-on!) Så det er absolutt mulig å finne en sånn en...

 

... og i valget mellom deg og HTML'n så valgte ho HTML ? :p *Fnise*

 

Hvis du noen gang får valget, så velg for guds skyld ho/han som forandrer alt. Drit nå i data'n og sånt ... det finnes vel tross alt ting som er ihvertfall like bra som å tafse på en PC? Jeg ville kasta pc'n til helsikke om det var nødvendig for å få tak i frk. Perfekt.

 

-----------

Øystein

- har pc, ikke dame :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig der. Meget enig. (Men det passer seg jo ikke på et hardware-forum å si slikt?!)

 

Kanskje, kanskje ikke. Hvem vet, kanskje hun leser på forumet? ;) Og når hun ser hva jeg skriver, kommer hun løpende ? (Hvis ho ikke liker data og at ho krever at jeg ikke tar på en pc mer, that is... ... Men igjen hva gjør ho da på hardware.no :D )

 

- har noen PC'er, ingen dame, og en samling dype indre sår

 

Ingen sår er dypere enn du gjør dem til sjøl eller noe. Ville tro en som er så "ruthless" var hard som stål og kald som relativt kald is? :p

Lenke til kommentar
Eyh! Nicket er faktisk fra min era som DeltaForce2-gamer! Så det gjelds ikke?

 

Dessuten; Is kan smelte.

 

Oooh .. var det et hint? Flørter du med meg? Du gjør meg så hot Rein .... *dåner* :p

 

 

</imbilskmode>

 

Ikke det at nicket mitt var så veldig mye bedre... men ikke faen om noen av dere får vite den sanne historien bak "ufo" :oops:

Lenke til kommentar

Noe du trenger å fortelle..?

 

Nope ... *Begraver hemmeligheter i blomsterbedet*

 

Men sånn back-to-topic. Jenter er noen rare (& av-og-til riktig så søte) dyr... Uansett, så må du bare velge om du står der med to/flere som er interesserte i deg... og hvem du burde velge er det egentlig bare du som kan svare på. Hvem som passer for meg, bør jo nødvendigvis ikke passe for deg.

Lenke til kommentar
Den skjønneste Jenta jeg vet om, leste HTML-kode mens jeg småkosa med Henne. (Turn-on!) Så det er absolutt mulig å finne en sånn en...

 

Men sats på å finne en jente som er bra og som du går godt sammen med... Utseende er vel strengt tatt ikke det viktigste i det lengre løp..?

Den skjønne jenten du snakker om er tilfeldigvis ikke hun her?
Lenke til kommentar

Kjenner flere jenter som driver med programmering og datakom, men det funker bare ikke å prate om data mer enn i bitte bitte små mengder, ellers blir stemningen fort dønn kjedelig. Funker bedre hvis man faktisk sitter foran datamaskinen, men uansett så virker det som de fort går lei. Hvis man skal basere et forhold på felles datainteresse, så skal begge være bra mye nørd for at det skal funke tror jeg.

Lenke til kommentar

hmm, kaskaso, eg å du må ver sjelfrender!

nicket mitt var kasksa før, so blei det kaksa, no er det Kaksa

det er ei lita omskrivning av namnet mitt som er Kim Andre Sund.. :p

 

hmm, delta force rewla no gata da!

spesielt kabeln mellom meg å nabon på juleaften når han hadde besøk av storebrorn.. :p

steik kar eg knuste dei! :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter med data, son ca. fra klokka 14.30 til klokka 03.00 hver dag, men noen 10 til 20 mins pauser en gang i blandt.. Og jeg må bare si at jeg hadde aldri klart å fått ei dame som var like data tullin som meg! =/

 

heller ikek en son super søt greie. som bare sitter forran speilet..

 

Heller noe son midt i mellom, som f.eks veit ka en data er, og en som ikke ser heilt jævlig ut!

 

=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...