Gå til innhold

Kan bli dømt til 40 piskeslag for å ha gitt navnet "Mohammed" til en kosebamse.


Anbefalte innlegg

Sudanske myndigheter har begynt avhør av en 54 år gammel britisk lærer som anklages for å ha fornærmet islam fordi klassen med sjuåringer fikk kalle en teddybjørn Mohammed.

 

Vet ikke hva jeg skal si til dette...

 

Hvordan er det mulig å gi slike straffer for å ha gitt navnet Mohammed til en bamse?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kilde

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner så smått om Life of Brian. "But you did say Jehovah"

Okke som; kunne ikke brydd meg mindre om hvilke straffer kriminelle får i utlandet. Pisking, galgen, den elektriske stol, garotter, whatever.

 

edit: nå er det vel ikke engang tatt ut tiltale i denne saken: "- Hun blir avhørt. Så skal hele saken vurderes for å se om hun skal tiltales eller ikke, tilføyde han." (sitat fra VG)

Endret av freke
Lenke til kommentar

Tror ikke Muhamme Ali skal dra til araber land med det første, han har et litt for "blasfemisk" navn for enkelte der nede til tross for 1 bokstav "feil".

 

Tror jeg skal dra ned dit med en vest hvor det står "Mohammed" på ryggen og en åpen vest slik at motivet i front vises, Mohammed tegningen. Hvor lenge tror dere jeg overlever? Tipper selv at jeg er død innen jeg får henta bagasjen.

Lenke til kommentar
Tror ikke Muhamme Ali skal dra til araber land med det første, han har et litt for "blasfemisk" navn for enkelte der nede til tross for 1 bokstav "feil".

 

Tror jeg skal dra ned dit med en vest hvor det står "Mohammed" på ryggen og en åpen vest slik at motivet i front vises, Mohammed tegningen. Hvor lenge tror dere jeg overlever? Tipper selv at jeg er død innen jeg får henta bagasjen.

 

Kan støtte deg med flybilletten =)

Lenke til kommentar
Okke som; kunne ikke brydd meg mindre om hvilke straffer kriminelle får i utlandet. Pisking, galgen, den elektriske stol, garotter, whatever.

 

Du definerer henne som kriminell? Og du bryr deg ikke om urett sålenge det er utenfor Norges grenser?

 

Jeg definerer henne ikke som kriminell. Såvidt artikkelen kunne fortelle, var det ikke tatt ut tiltale. Og blir det tiltaleunnlatelse, er det sikkert pga "intet straffbart forhold". Og jeg kan heller ikke se at jeg snakket om urett. Det er det du som gjør. Og hvorvidt du bryr deg om urett eller ei, er rett og slett din sak.

Lenke til kommentar
Okke som; kunne ikke brydd meg mindre om hvilke straffer kriminelle får i utlandet. Pisking, galgen, den elektriske stol, garotter, whatever.

 

Du definerer henne som kriminell? Og du bryr deg ikke om urett sålenge det er utenfor Norges grenser?

 

Kirken har jo begått urett her hjemme også med å lure halve landed trill rundt, til å tro på noe sprøyt om en mann i stratosferen ("gud") og bruke pengene deres, kansje vi burde gjøre noe med det, før vi begynner å legge oss i andre lands saker? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...