Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Nå vet jeg ikke om det har kommet noen offisiell dato fra funcom, men etter hva jeg vet er det ikke kommet noe enda, så derfor deler jeg dette med dere. Jeg har ikke fulgt med på AOC så nøye så det kan hende dette er eldgammelt nytt... Jeg var på et foredrag holdt av funcom sist fredag og fikk de det som er reklamefilmen som etter planen skal bli sendt på tv om en liten stund. Sist i filmen fikk jeg se en dato som kan stemme godt med antagelsene på når AOC blir lansert, 25/3-08. Nå er jeg riktignok ikke sikker, men for meg virket det som om de satser på og lansere AOC på denne datoen... Til alle som måtte lure, jeg vet ikke om denne datoen er riktig, jeg så den kun i reklamefilmen og går derfor utifra at den blir lansert da. Jeg jobber heller ikke for funcom.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Her? det beviser bare hvor lite jeg følger med...
Mr. President Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Stemmer at AoC kommer 25. Mars. Vi får bare håpe at det ikke utsettes flere ganger.
Christeven Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 det kommer vel 28 mars i europa om jeg ikke tar helt feil, men 25 i usa.
Cassius Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvorfor lanserer et norskt/europeisk selskap spillet før i USA? Burde vere omvendt..
Atomics Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvorfor lanserer et norskt/europeisk selskap spillet før i USA? Burde vere omvendt.. Fordi det mest sannsynligvis kopieres opp der, og kortest mulig vei for leverandøren er nærbutikkene, ikke Europa, det tar tid å shippe sakene hit.
Slu Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja. Jeg liker ikke at alle bare skal tenke på penger og penger. De er jo faen meg nordmenn - kan de ikke bare lansere det for deres kjære landsmenn først? Hvorfor skal amerikanerne få alt?
Atomics Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja. Jeg liker ikke at alle bare skal tenke på penger og penger. De er jo faen meg nordmenn - kan de ikke bare lansere det for deres kjære landsmenn først? Hvorfor skal amerikanerne få alt? Svært enkelt: Fordi penger er penger Slik er industrien, ingen lager spill bare for å lage dem, selv gratis spill har et PR formål, slik at man kan selge andre spill.
Christeven Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Ja. Jeg liker ikke at alle bare skal tenke på penger og penger. De er jo faen meg nordmenn - kan de ikke bare lansere det for deres kjære landsmenn først? Hvorfor skal amerikanerne få alt? om de ikke tjener penger har de ikke råd til å betale de ansatte, ingen ansatte intet spill... driter vel i om de er nordmenn eller ikke, om spillet skal ha en god videre utvikling må de tjene penger. hvorfor tape penger og utsette spillet videre bare for å lansere spillet et par dager før her. amerikanerne vil jo også spille på andre servere enn oss europeere, så deres forsprang får ingen effekt for oss. Endret 28. november 2007 av Christeven
gigax Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Lanseringsdatoene har INGENTING med penger å gjøre. De kan i veldig liten grad bestemme nøyaktig dato selv, og det er nesten umulig å få releasedaten på samme dag for asia, europa og amerika. Det er snakk om knapt 3 dager.. Krise?
123321123321 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Lanseringsdatoen har vel egentlig mye med penger å gjøre. Spillet er billigst å kopiere opp i Amerika, derfor blir spillet gitt ut noen dager før der ettersom det tar litt tid å frakte over produktene til Norge og Europa.
LarZen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Lanseringsdatoene har INGENTING med penger å gjøre. Det har kun med penger å gjøre....dessverre. Er alt for mange eksempler på spill som blir sluppet for tidlig fordi publisher presser selskapene ang tid og penger.
Jext Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Funcom har jo et nært samarbeid med Microsoft med AoC. Kanskje også derfor det kommer først i statene?
Thespaniard Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 I et intervju med funcom sa de at AoC er ferdig til jul, men de skal bruke den tiden de har til å finpusse på det. Så, nå har de 3 månder på seg og det bør bli bra!
Crowly Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 I et intervju med funcom sa de at AoC er ferdig til jul, men de skal bruke den tiden de har til å finpusse på det. Så, nå har de 3 månder på seg og det bør bli bra! De sa også at de trengte den tiden til å få testet de endrigene de har gjordt, alltid lurt å beregne litt ekstra tid i tillegg til hva man trenger, i tilfelle noe uforutsett skulle oppstå. Det de endrer er begynnelsen av spillet, slik at det blir enklere å lære seg.
gigax Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 http://forums.ageofconan.com/showthread.ph...ghlight=release "Actually it's the distributors that the retailers use fault, not the games developers. If you have a problem then you need to take it up with them as there is absolutely nothing that the games developers can do about it." "Can't be released at the same day due to distrubution issues. Has nothing to do with putting US before EU." Og mye mer. Orker ikke copy paste alt.
Kultom Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 90 dager til release nå ifølge wikiaoc.com Gleder meg som enn unge på julaften ( oi det var jo bare 2 dager siden det:P )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå