Gå til innhold

Hidden & Dangerous 1 - Gratis download for Vista?


Anbefalte innlegg

Jeg er litt imponert over hvordan dere kan ha spilt H&D for 10-15 år siden når det kom ut i 1999 (8 år siden). :) Ivirge betatestere sikkert... For 15 år siden var ikke en gang Doom lansert (1993).

 

Men ja, dette spillet var genialt - brukte timer på dette i multiplayer, 2 og 3 stykk. Litt kræsj og out of sync av og til, men da forventet man egentlig ikke annet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er litt imponert over hvordan dere kan ha spilt H&D for 10-15 år siden når det kom ut i 1999 (8 år siden). :) Ivirge betatestere sikkert... For 15 år siden var ikke en gang Doom lansert (1993).

 

Men ja, dette spillet var genialt - brukte timer på dette i multiplayer, 2 og 3 stykk. Litt kræsj og out of sync av og til, men da forventet man egentlig ikke annet :)

 

Enten

Saa gaar ikke tiden saa fort som man tror

Enten

Er man meget daarlig i hoderegning

:!:

Lenke til kommentar
Jeg er litt imponert over hvordan dere kan ha spilt H&D for 10-15 år siden når det kom ut i 1999 (8 år siden). :) Ivirge betatestere sikkert... For 15 år siden var ikke en gang Doom lansert (1993).

 

Men ja, dette spillet var genialt - brukte timer på dette i multiplayer, 2 og 3 stykk. Litt kræsj og out of sync av og til, men da forventet man egentlig ikke annet :)

 

 

haha, akkurat det reagerte jeg også på!

 

har bare spilt H&D1 selv. spillet hadde mange bugs, og kunne til tider være piss vanskelig, men bra var det definitivt! når det kom så hadde det helt sinnsyk grafikk, dessuten var det kult at man faktisk kunne kjøre lastebilene osv som stod rundt omkring. ganske nytt på den tida, hehe

Lenke til kommentar
Noen her som fortsatt spiller HD2 multiplayer? Det er det eneste spillet jeg har spilt aktivt i multiplayer (lenge siden nå, skillsa er neppe hva de en gang var). Hvis noen har lyst til å ta en match, så si for all del fra

Etter at jeg så denne tråden i går så innstalerte jeg H&D2 og spilte en times tid på multiplayer. Må si det var ganske uvant etter at jeg har spilt andre spill :p . Spilte det litt mer før, men har aldri spilt det veldig aktivt i multiplayer, men har rundet det 3-4 ganger i singleplayer + at jeg har rundet Sabre Squadron minst 5 ganger i coop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...