Gå til innhold

Hidden & Dangerous 1 - Gratis download for Vista?


Anbefalte innlegg

Hei

Hidden & Dangerous var nest etter quake og doom det for meg mest banebrytende og teknologisk mest fremtredende spillet paa den tiden. Naa er det Vista tid og vel snart 15 aar siden jeg kommanderte mine friender i krigen.

Leste saa for en god tid tilbake at Codemaster ville tilby spillet for gratis nedlastning. Fant denne siden

http://compactiongames.about.com/gi/dynami...efullgame.shtml

 

Noen som kan bekrefte at linken og spillet over funker?

Og ikke minst like viktig - noen som vet og har proevd spillet i Vista?

 

Paa forhaand takk

Endret av maypenray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
last ned herfra

 

http://www.fileplanet.com/95805/0/0/0/section/Game_Clients

 

 

går fortere enn megagames

 

 

spillet er jo barer 250mb da 500kbs går jo fort det

 

 

Vel, jeg har lastet ned H&D og det funket utemerket, men har ikke testet det på Vista, bare XP.

 

Takker alle sammen.

Vil laste ned aa teste...

Oblivion - Har du spilt H&D med 10/15 aars mellomrom? Hvordan var feelingen? Skuffet? Fornoeyd?

Lenke til kommentar
Har du spilt H&D med 10/15 aars mellomrom? Hvordan var feelingen? Skuffet? Fornoeyd?

Feelingen var god den, om en noe beruset, og dertil ukritisk, påvirket av sterke nostalgiske følelser. Ser fremdeles spillets kvaliteter. Virker veldig gjennomført og seriøst. Laget med kjærlighet og stolthet kan man si.

 

Musikken er fremdeles meget stemingsskapende...*sukk* Skikkelig oppblåst krigs musikk :)

Breifingen er proff og har den skikkelige tøffe "krigsdokumentar" stemmen...herlig

Utvelgelsen av mannskap og våpen er spennende og føler at du må ta vare på "gutta dine"

 

Grafikken er pen nok, alderen tatt i betraktning, og er ingen stor ulempe.

Kontrollene og kameraføringen kan til tider være litt knotete, men ser man litt gjennom fingrene så er det også akseptabelt.

Det er nok litt mere "snikende" (splinter cell) en jeg husket, og er nok blitt avstumpet etter år med heftig krigføring i 1persons.

Oppdragene er veldig varierte og spennende.

 

Joda, spillet holder fremdeles mål det, uten at det nødvendigvis lar meg gå av hengslene og spille det med stor iver. Det finnes både penere, like gode og bugfrie krigsspill der ute.

Men stemningen...den er unik

Endret av dapre
Lenke til kommentar

Gleder meg til å vekke disse minnene igjen. Husker en spesiell bug som jeg slet sikkert et kvarter med får å komme gjennom. Hadde akkurat klart et mission og skulle reise av sted med båt. Om bord på den lille båten var det en ovn, og en av karene mine klarte alltid å legge seg oppå den, sånn at han døde. Måtte prøve 10-11 ganger før han ikke døde av det, hehe.

Lenke til kommentar
Til dere H&D fans.

Hva vil dere si er best, H&D1 eller 2?

 

Har aldri fått testa spillene skikkelig, så vil teste de en dag.

 

Jeg vil ogsaa faa si at jeg ble litt skuffet den gang av H&D2 etter aa gledet meg i aarevis (tror den ble utsatt ett par ganger om jeg ikke husker helt feil) etter aa ha spilt H&D1 5-10 aar foer det igjen.

Skal man sammenligne de to utgavene i ett historisk perspektiv vil jeg si ener'n var mye bedre. Var revolusjonerende for sin tid med tredje person og styring av hele teamet. Samtidig var brettene kjempevarierte og hadde en veldig god utvikling og historie. Grafisk synes jeg ogsaa spillet gikk Doom og Quake en hoey gang paa mitt paa den gang kjaere Maxtor? kort.

H&D2 ble det nok ogsaa stillt alt for hoeye forventninger til iom. suksessen til forgjengeren. Og ble nok reviewa litt urettferdig bort oeverst bak paa hylla.

MEN for all del - H&D2 er et meget bra spill og skulle jeg spilt begge to i dag er jeg ikke sikker paa hvilket som hadde gaatt av med seieren...

 

...kanskje jeg skulle proeve...

Endret av maypenray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...