Dux ducis Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg er veldig glad i at dokumentene, mappene, osv vises som en detaljert liste (høyreklikk -> vis -> detaljert). Problemet er bare at Windows ser ut til å automatisk gå vekk fra dette, så jeg må velge det gang på gang. Personlig hater jeg når Windows selv velger "miniatyrbilder" og "side ved side". Det kunne vært fint med en mulighet til å velge "detaljert" for alt på maskinen, uten å måtte gå igjennom hver eneste mappe. Det finnes sikkert noe freeware for dette?
kzn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 bare gå på folder options -> view -> apply view to all folder hvis du da har valgt detaljert vil alle mappene få dette..
Dux ducis Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Og du har sikker ikke Windows XP? Det eneste jeg finner der du sendte meg er "avanserte innstillinger", men der står det absolutt ikke noe som helst om visningstype. Jeg kan blant annet velge om jeg vil vise skjule mapper og sånt, men det er ikke en valgmulighet for visningstype.
kzn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 har vista men skal være sånn i XP også... fant en artikkel fra microsoft: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/s...tips/views.mspx
Dux ducis Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Skjønte hva du mente nå, fikk det til. Oppfattet ikke helt logikken i at når man velger visningstype et sted, deretter går man inn på mappealternativer og setter det til å gjelde for hele systemet. Trodde den knappen i mappealternativer var for kun de tingene som sto under den (eks: vise skjulte filer osv) Vel, takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå