Gå til innhold

won't gear you up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp begynt med wow igjen. rerolled til warrior, er nå snart 70 og lete etter guild.

Men når eg søke etter guild, Vil ikkje guilde geare deg opp for raiding.

kva er det som skjer, betyr gear alt nå?

Spille på dunemaul A

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Hvorfor gidde når andre er "ferdig" geara seg? Tar tross alt litt tid å geare opp en char med ssc tk og bt gear.

Og nå som raider blir gjort med 25-mann trengs det ikke så veldig mange av de forskjellige klassene.

Bra gear? Kjør arena og samle sammen gear derfra så søker du etter en guild.

Skrevet (endret)

Da må du søke Kara guild som ikke gjør tk ssc og høyere da skaffer du selv gearet med 5man og heroics.

På arathor er det sånn at er man i ssc tk så raider man aldri kara og er man på hyjal -BT så raider man nesten aldri tk og ssc. Så man må finne guildet som er på eget gear nivå.

Bra gear? Kjør arena og samle sammen gear derfra så søker du etter en guild.

Ikke søk som tank med resilience gear, kanskje dps.

Endret av War
Skrevet

Problem er at det er kara guild som kreve det.

lete liksom etter casual guild. og satse ikkje på noe 25-man heller

prøve å skaffe meg arena gear da

Skrevet

Selvfølgelig må du geare opp før du kan søke guild..

"kva er det som skjer, betyr gear alt nå?"

Nei, men som sagt ovenfor så finnes det veldig mange spillere som allerede har geara opp.. Så hvorfor rekruttere en som ikke har giddi å geara når noen andre har vist at de kan dedikere timesvis til dette?

Skrevet

Siden du ikke enda er lvl 70, regner jeg med at du har crap gear. Siden du ikke lengre trenger å være revered for å kjøre heroics lengre, bør det ikke ta for lang tid å få tak i rimelig bra gear (etter Kara-standard). Du kan også lage et relativt bra sverd hvis du er BS, og du bør selsakt enchante gearet ditt (selv om det er bare rare, ikke epic).

Skrevet

Det er ikke noe problem å bli Kara-klar på egen hånd hvis du skal tanke. Finnes en god oversikt over gear du kan få fra 5-mans og quests på warrior forumet til wow-europe (kan ikke linke nå siden jeg sitter bak en firewall). Hvis guildet trenger en MT for f.eks. Prince og Nightbane holder nok ikke dette, men funker til alt annet.

Dps-gear tror jeg er noe mer vanskelig å komme over, men her kan du satse på PvP-gear i tillegg.

Skrevet

Ta å lag application på Orbit, fin "casual" guild. Raider ganske mange ganger i uka, 19:00-22:30, du trenger bare å være med på et i uka tho.

Cleara kara og tatt første bossen i gruuls lair.

Kun prøvd gruul en gang.

www.orbitguild.net

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Nettopp begynt med wow igjen. rerolled til warrior, er nå snart 70 og lete etter guild.

Spille på dunemaul A

1Du er SNART level 70. Svar meg: Hvor mye ERFARING har du når det gjelder tanking på level 70?

Skrevet

Gear er en god indikasjon på hvor mye arbeid du har lagt i karaktern din, og hvor mye tid du har lyst til å bruke på å progresse. De fleste guilds som rekruterer er ute etter raidere, og da kan man ikke ta inn halveis grønne folk uten enchants. Det er ikke vansklig å geare opp nok til å gjøre karazhan uten å raide, de fleste guilds måtte jo gjøre det før de gikk inn i karazhan.

Skrevet

Spille på dunemaul A

1Du er SNART level 70. Svar meg: Hvor mye ERFARING har du når det gjelder tanking på level 70?

eg sa ikke eg var tank?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...