Gå til innhold

Støy Xbox 360


Marius3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første Xboxen var ikke akkurat fri for støy den heller...har man bein i nesa kan man skru boksen opp, fjerne vifta, sette på lokket igjen, og montere en 120mm vifte, gjerne med grønne LEDs, på utsiden i en "fan duct" så man suuuuuger ut luften. Garantien ryker dog...

 

Men så var det alt dette snakket om Falcon?

 

derimot vanskelig å bli kvitt støy fra dvd-rommen, uansett hvor mye bein man har i nesa.

Lenke til kommentar

Veldig mange sitter og klager over den såkalte "støyen" på X360`en. Der er jeg helt uenig :nei:.

Til og med med en montert Intercooler bakpå, hører jeg INGENTING når jeg spiller.

Sitter man og spiller uten lyd og fokuserer på å høre vifta, ja selfølgelig hører man den, men med lyd så hører man den IKKE. Mange ser på forskjellige ting når de skal kjøpe seg en Spillmaskin, deriblant støy noe som jeg synes er helt idiotisk. Som jeg sa tidligere i innlegget, så "Hører man ikke støyen når man spiller med lyd".

 

:D

Lenke til kommentar
derimot vanskelig å bli kvitt støy fra dvd-rommen, uansett hvor mye bein man har i nesa.

 

Ikke nødvendigvis. Har man Toshiba/Samsung eller BenQ drev kan man flashe med modifisert firmware som leser f.eks. 5X eller 8X istedetfor 12X, noe som gir vesentlig støyreduksjon. Og spiller man kun originalspill så ser det foreløpig heller ikke ut som om man blir utestengt fra Live.

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe meg 360, men har hørt mye rart ang støy (vifta) på xbox360. Hvor plagsomt er det? Og evnt hvilken modell er mest stillegående?

 

 

Den støyen som er, merker du ikke når du spiller. Det plager ihverfall ikke meg, og flere kjente som har 360. Ps3 er riktignok mer stillegående, men du hører jaggu den og under loading/stille partier i film.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lest masse om støyen til 360 her inne og andre steder før jeg kjøpte den. Hadde faktisk planer om å plassere den i en intilliggende rom på grund av dette.

 

Ja den støyer - men ikke slik som jeg har lest om. Så den havnet greit i tv-bordet :!:

 

Dvd-drevet støyer en del når du spiller - men dette har hittil ikke plaget meg - dette drunkner lett i lyd fra selve spillet.

 

Vifte støyen (som kanskje kan sammenlignes støyen fra projektor? ) drunkner jo i støyen fra dvd-drevet.

 

Det kan være en tanke å plassere konsollen med omhu.

 

Men å sammenligne den med en støvsuger? :hmm:

Lenke til kommentar

Sitter på en 360 som ble kjøpt ikke lenger etter release. Hadde den koblet til anlegget mitt og tenkte ikke en gang over støyen, men nå som bare lyden fra den fjertne tv'n skal overdøve 360'n merka jeg at det var jævlig med bråk ;)

 

Men når jeg først begynner å spille er jeg for opphengt i spillet til at jeg tenker over det :p

Lenke til kommentar

Har heller aldri tenkt over støyen fra 360. Den lager en del støy, men som mangen flere sier, når du sitte å spiller så glemmer du fort andre lyder som er rundt i rommet! Det bråker ikke nok til at du bør gå glipp av 360 av den grunn! Er støy det eneste som gjør at du er litt i tvil, vil jeg anbefale deg å kjøpe! Alt snakket om støvsuger, jetfly, propellfly og lignene er mildt sagt overdrevet! Obvious! :p Har inntrykk av at de fleste som sier slike ting ikke har 360 selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...