Slu Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hallois. Jeg nedlasta og installerte demoen av UT3 og prøvde det. Det var dritfett. Jeg tok grafikkspeccsa til fullt og tok den høyeste oppløsningen også. Så begynte jeg å spille Vehicle-game med den broa. Opplevde ingen lagg eller hacking, eller noe! Men plutselig - svart skjerm, 5-6 sekunder etter kom jeg tilbake til spillet. Dette skjedde hvert minutt, og jeg prøvde å ta ned grafikken og oppløsningen. Men dette virket ikke, og problemet vedvarte. Utrolig plagsomt. Men det kan jo virke som om mitt GeForce 8800 Ultra ikke er oppdatert? Siden jeg ikke opplever noen ytelsesproblemer? Hvordan kan jeg oppdatere mitt skjermkort utenom å gå til Enhetsbehandling, fordi når jeg går på Enhetsbehandling, så oppdaterer den automatisk til VGA skjermkort... Er det ingen webside der jeg nedlaste oppdateringer for mitt skjermkort? Fordi det er det jeg tror jeg trenger.
Hawkn Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hallois. Jeg nedlasta og installerte demoen av UT3 og prøvde det. Det var dritfett. Jeg tok grafikkspeccsa til fullt og tok den høyeste oppløsningen også. Så begynte jeg å spille Vehicle-game med den broa. Opplevde ingen lagg eller hacking, eller noe! Men plutselig - svart skjerm, 5-6 sekunder etter kom jeg tilbake til spillet. Dette skjedde hvert minutt, og jeg prøvde å ta ned grafikken og oppløsningen. Men dette virket ikke, og problemet vedvarte. Utrolig plagsomt. Men det kan jo virke som om mitt GeForce 8800 Ultra ikke er oppdatert? Siden jeg ikke opplever noen ytelsesproblemer? Hvordan kan jeg oppdatere mitt skjermkort utenom å gå til Enhetsbehandling, fordi når jeg går på Enhetsbehandling, så oppdaterer den automatisk til VGA skjermkort... Er det ingen webside der jeg nedlaste oppdateringer for mitt skjermkort? Fordi det er det jeg tror jeg trenger. Får du sånn meldig at "Skjermdriverene har slutt å fungere og ble opprettet"? eller noe i den durren? Jeg har det samme problemet at jeg skjermen blir svart og articfats, men finner faen ikke ut hvorfor.
Slu Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 (endret) Hmm... Prøvde å installere det. Virka bra, men når jeg sjekker ut om det er den nyeste driveren, står det den samme datoen - 04.10.2007. Når ble den nyeste driveren lagt ut? Eller er den jeg har den nyeste? Edit: Ja, Hawkn. Jeg får den samme meldingen som deg. Men: PC-en går ikke tilbake til skrivebordet - den bare blir svart for noen sekunder, og så kan jeg spille igjen. Men hvis jeg minimiserer spillet, kommer meldingen opp. Kan noen... hjelpe oss? Endret 24. november 2007 av Slu
amaab Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 6 november kom den siste ut til både xp og vista. nvidia driver download
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå