Gå til innhold

"Chemtrails" mysteriet oppklart i tysk fjernsyn


Kubin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha chemtrails :p

 

Det kalles kondensstriper og det består av hovedsakelig vann.

 

Se på chemtrails'ene etter bilene om vinteren a :!: Det må nokk være myndighetene som dumper masser av kjemikalier ut av eksospotta til bilene uten at vi vet om det, for det kommer jo mye mer røyk ut enn vanelig :roll:

 

Ja bare le, men kondenstriper må ha ha temperatur på under -50 eller en luftfuktighet under 70% for å bli dannet . Ring din lokale værstasjon og be etter data for ballongslipp neste gang du ser dem. Stå opp tidlig en morgen, klokka 5, kikk opp på den klare blå himmelen, observer om det er striper - er det det så se på utviklingen i skylaget time for time, etterpå kan du jo laste ned noen bilder av skyer på himmelen fra gamledager og sammenligne skyer.

 

I tillegg har mannen som patenterte haarp selv innrømmet at anlegget kan brukes til å manipulere været på et mainstream tv-program. Vet ikke hvem som ler best jeg, de som sprayer oss eller de som ler av de som ser sprayingen.

 

Ja vel ja. Så kondensen som kommer ut av eksospottene på bilene om vinteren og ut av munnen din når du puster om vinteren er altså umulig?

Og frostrøyken over vann og myrer om vinteren er også umulig?

Og selvsagt er også lave skyer og tåke umulig?

 

Hehe superparanoide konspirasjonsteoretikereer alltid ganske artig (men litt synd med alle de klarer og lure da)

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Hahaha chemtrails :p

 

Det kalles kondensstriper og det består av hovedsakelig vann.

 

Se på chemtrails'ene etter bilene om vinteren a :!: Det må nokk være myndighetene som dumper masser av kjemikalier ut av eksospotta til bilene uten at vi vet om det, for det kommer jo mye mer røyk ut enn vanelig :roll:

 

Ja bare le, men kondenstriper må ha ha temperatur på under -50 eller en luftfuktighet under 70% for å bli dannet . Ring din lokale værstasjon og be etter data for ballongslipp neste gang du ser dem. Stå opp tidlig en morgen, klokka 5, kikk opp på den klare blå himmelen, observer om det er striper - er det det så se på utviklingen i skylaget time for time, etterpå kan du jo laste ned noen bilder av skyer på himmelen fra gamledager og sammenligne skyer.

 

I tillegg har mannen som patenterte haarp selv innrømmet at anlegget kan brukes til å manipulere været på et mainstream tv-program. Vet ikke hvem som ler best jeg, de som sprayer oss eller de som ler av de som ser sprayingen.

 

Ja vel ja. Så kondensen som kommer ut av eksospottene på bilene om vinteren og ut av munnen din når du puster om vinteren er altså umulig?

Og frostrøyken over vann og myrer om vinteren er også umulig?

Og selvsagt er også lave skyer og tåke umulig?

 

Hehe superparanoide konspirasjonsteoretikereer alltid ganske artig (men litt synd med alle de klarer og lure da)

 

Ka du fortelle meg hvor lenge kondensen fra munnen din og bilen forblir synlig?

Lenke til kommentar

Det er heller ikke til å stikke under en stol at millitæret bruker fly som leveringsmiddel for ulike ikke-dødelige våpen, les denne blogg-artikkelen. Husk at vi er i en hundreårskrig!

 

Her kommenterer han et dokument gitt ut av millitæret som han også linker til, les dokumentet selv!

 

Del 1:

http://sirlancelot.weblogg.no/1210331859_b..._til_desse.html

 

Del 2:

http://sirlancelot.weblogg.no/1211996533_b..._til_desse.html

 

Del 3:

http://sirlancelot.weblogg.no/1211996600_b..._til_desse.html

Lenke til kommentar
sirlancelot, Sjekk også ut ozon-hull-krisen..

 

Når forskere fant det første ozonhullet ved sørpolen var de usikker på om det var normalt eller unormalt, og hva som isåfall forårsaket det.

Media behandlet saken som en krise og sa at dommedagen var nær.

Forskerene mente så at det var et helt naturlig fenomen, og de ville dra opp til nordpolen motsatt årstid for å bekrefte dette. De ønsket å finne et ozonhull der oppe for det ville bevise at det var et ozonhull som skiftet plass etter årstid og at dette var helt normalt.

Når forskerene fant dette ozonhullet ble de lettet for da var det ingen krise og heller ingen grunn til bekymring.

Hva sa media? Krisen var uungåelig, enda et ozonhull oppdaget og de spekulerte i om alle ville dø av kreft i år 2000.

 

Dette førte så til en kampanje mot CFC-gasser, til stor glede for de som solgte produktene alle måtte bytte over til.

 

Global oppvarming er også noe som misbrukes til de grader, men vi vil bli bedratt og vi fikk den første verdensskatten. Flere verdensskatter vil komme dersom de vi betaler til vil ha eller trenger mer penger.

 

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Du burde vært bannlyst fra teknologi og vitenskapforumet.

 

Du må gjerne komme med en kilde på ditt vrøvl om ozonlaget og da mener jeg en vitenskaplig akseptert kilde og ikke noe fra en konspirasjonsside.

 

Ozonlaget minker fortsatt, men det minker på langt nær så fort som før, grunnet utslippsstoppet av bla. CFC, men det vil ta mange år før det er tilbake på samme nivå som før, pågrunnav dets lange halveringstid.

 

Forskere har heller ikke trengt å reise på opp til nordpolen for å bekrefte noe som helst. Satelitter klarer helt fint å måle ozonlaget og i tillegg har det, siden 60-tallet, eksistert hundrevis av målestasjoner (også på poler) som måler ozonlaget. Vårt ozonhull ble dannet sent på 70-tallet.

 

For spesielt interresserte så er her oversikten over mengden ozon på antarktis om våren (oktober):

 

-------------------------------------------------------------

Halley Bay Antarctic Ozone Data

 

[Farman et al.] J. C. Farman, B. G. Gardiner, and J. D. Shanklin,

"Large losses of total ozone in Antarctica reveal seasonal ClOx/NOx

interaction", _Nature_ _315_, 207, 1985.

 

1956 321 - 1969 282 - 1982 234

1957 330 - 1970 282 - 1983 210

1958 314 - 1971 299 - 1984 201

1959 311 - 1972 304 - 1985 196

1960 301 - 1973 289 - 1986 248

1961 317 - 1974 274 - 1987 163

1962 332 - 1975 308 - 1988 232

1963 309 - 1976 283 - 1989 164

1964 318 - 1977 251 - 1990 179

1965 281 - 1978 284 - 1991 155

1966 316 - 1979 261 - 1992 142

1967 323 - 1980 227 - 1993 117

1968 301 - 1981 237 - 1994 124

 

Ser du et mønster? (ble ikke noe fin tabell, men burde være leselig

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har ikke ozonhull noe med chemtrails å gjøre.

 

Ingenting har med chemtrails å gjøre. Det er bare nok en i rekken av mange syke konspirasjonsteorier for folk med forfølgelsesvanvidd og for mye fritid. Venter bare på at noen skal bringe opp frimurerne og den hellige gralen for å gjøre teorien helt komplett.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har ikke ozonhull noe med chemtrails å gjøre.

 

Ingenting har med chemtrails å gjøre. Det er bare nok en i rekken av mange syke konspirasjonsteorier for folk med forfølgelsesvanvidd og for mye fritid. Venter bare på at noen skal bringe opp frimurerne og den hellige gralen for å gjøre teorien helt komplett.

 

Vi får satse på at denne tråden kan fortsette uten avsporinger til galaksens ende :)

Lenke til kommentar

sirlancelot, Vi har et ozonhull og det flytter seg mellom polene alt etter hvilken årstid det er. Ozonhullet er antageligvis eldre enn oss mennesker og et helt naturlig fenomen, det henger neppe sammen med chemtrails eller contrails.

 

Kottila, Vitenskap og teknologi har ingenting med myndigheter eller politikk å gjøre, derifra får du propaganda eller konspirasjonsteorier og ingenting imellom.

 

 

 

Det er ganske mange som totalt har misforstått hva ozonlaget er for noe, skal jeg sammenligne det med noe så vil det være bølger på havet. Solen kan du tenke deg er vinden, og jordkloden blir da havet. Har du vind og hav vil du også få bølger på toppen av havet siden bølgene er et resultat av at de to elementene blandes.

 

Enkelt forklart så dannes ozon når solstråler treffer atmosfæren på jorden, på samme måte som bølger dannes når vind møter vann.

 

Det er bare bra å være miljøbevisst men jeg tror korrekt informasjon er en fordel hvis man faktisk skal gjøre, iverksette eller støtte noe som faktisk kan hjelpe miljøet.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

 

Chemtrails er Real , for å si det sånn har flere millitærbaser blitt infiltrert og bevisene utarbeides for en straffesak mot myndighetene. Men det er ikke alltid lett å anmelde den som tar imot anmeldelsen.

 

"Når kondensasjonstriper slutter å kondensere"

 

det er ikke normalt, spør mamma og pappa en eller annen som husker skyene før 2000. Det var ikke sånn før!

 

Chemtrail vs contrail

 

 

http://i26.tinypic.com/169hkzo.jpg

 

Folk har startet å våkne opp, for guds skyld ikke les konspiratørens hjemmesider som skepsis og alle de andre programmerings sidene skapt for å opprettholde den boblen rundt dere.

 

Chemtrails er real.

 

Analyserapporter av utslippene tatt over Norge bekrefter at det finns Aluminium og barium i luften vår, noe som ikke tilhører vår pusteluft.

 

Kols,astma,øvre lungveisykdommer og allergier har økt drastisk de siste årene, Samtidig som Chemtrails har økt drastisk.

 

Det er en global konspirasjon og vi vet ikke helt hvorfor de gjør dette faenskapet men vi vet at det foregår ulovlige aktiviteter styrt av NATO. Enhver idiot må skjønne at det ikke er normalt at Kondens (vann fra varme motorer i kald atmosfære) må fordampe ganske raskt og ikke spre seg utover himmelen og danne kunstige skydekker som varer i flere timer.

 

Ja dommedagen er nære, i hvilken form den kommer i vet ingen enda. Men alle ser det i tv og nyhetene.

 

MER KRIG, MER MENNESKER, MER SULT, MER KATASTROFER, FLERE DØDSFALL og Flere relgiøse fanatikere ved spakene. da snakker jeg om zionistene og order of skulls and bones, og vatikanet. Og noen gærne mullaer.

 

Jorden er overbefolket og chemtrails er den stille snikmorderen.

 

For guds skyld ikke få panikk men den dagen vi alle må ut på gatene som Vfor vendetta håper jeg dere står samlet som et folk og ser den virklig fienden som er staten. Ja de vet om dette, men de aviser det blankt.

 

for nærmere infromasjon send din epost til [email protected] og bli oppdatert med nyheter fra fronten.

 

may god help us all..

Lenke til kommentar

http://i37.tinypic.com/121tw7a.jpg

 

Er ikke lett å ikke tro på chemtrails når dette er hva som er funnet.

 

Discovery channel hadde en Serie på dette, de har jo hvitvasket hele konspirasjonen med at Barium og Aluminium var blitt mixet med drivstoffet. Det var da UMULIG for at de 2 stoffene kunne sleppe gjennom flymotorene og det er jeg forsåvidt enig i..

 

Men HVEM har sagt det er blandet med bensinen?

 

Det er ikke kommersielle fly, millitær fly med tanker inne i flyet som sprøyter dette gjennom egene dyser montert utenfor flyet.

 

DERFOR FANT VI ALUMINIUM OG BARIUM....

 

så tro hva du vil, men jeg vil ikke kalle chemtrails en konspirasjonsteori, DROPP TEORI. Vi har bevisene.

Lenke til kommentar
http://i37.tinypic.com/121tw7a.jpg

 

Er ikke lett å ikke tro på chemtrails når dette er hva som er funnet.

 

Discovery channel hadde en Serie på dette, de har jo hvitvasket hele konspirasjonen med at Barium og Aluminium var blitt mixet med drivstoffet. Det var da UMULIG for at de 2 stoffene kunne sleppe gjennom flymotorene og det er jeg forsåvidt enig i..

 

Men HVEM har sagt det er blandet med bensinen?

 

Det er ikke kommersielle fly, millitær fly med tanker inne i flyet som sprøyter dette gjennom egene dyser montert utenfor flyet.

 

DERFOR FANT VI ALUMINIUM OG BARIUM....

 

så tro hva du vil, men jeg vil ikke kalle chemtrails en konspirasjonsteori, DROPP TEORI. Vi har bevisene.

 

Du hevder det er konsekvent militære fly som lager slike "chemtrails", men jeg observerer stort sett bare kommersielle fly som legger igjen kondensstriper på himmelen. Det motsier jo din teori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...