Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe MacGyver-filmene?

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke tar helt feil tror jeg dette bare er en dobbelt episode fra serien. Mener og ha sett den før. Men hvis det finnes en Macgyver the movie hadde det vært knall :D Macgyver eier :D

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Det stemmer. De er egne filmer, som aldri har blitt vist som episoder i serien. Har selv prøvd å finne de, men det er vanskelig. Mulig du kan høre med forskjellige nettbutikker om de kan ta de inn? Platekompaniet, CDON etc.

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)
Ser ikke ut til at noen har de :dontgetit:

De sender forresten MacGyver: Lost treasure of atalantis på tv2 zebra på fredag :)

klokka? :D :D :D

Endret av Stallone
Gjest medlem-105082
Skrevet
Ser ikke ut til at noen har de :dontgetit:

De sender forresten MacGyver: Lost treasure of atalantis på tv2 zebra på fredag :)

De har nok ikke filmene inne, men de kan bestille inn fra utenlandske firmaer. Platekompaniet har gjort det en del ganger for meg :)

Er MacGyver filmen på Fredag? Den skal sees :D Takk for informasjonen! Får håpe de sender den andre også. Er forberedt på at filmene er dårligere enn serien, men shit au. Det er MacGyver :)

Skrevet (endret)

Vææ! MacGyver-filmen på TV? Den skal eg sjå, uansett.

Har sjølv leitt ein del etter desse filmane, både på lovleg og ulovleg vis utan hell.

21:05 Film: MacGyver: Skatten fra Atlantis

MacGyver er helten som klarer det umulige. I denne helaftens filmen leter MacGyver og hans arkeolog-venn etter den forsvunne skatten fra Atlantis. Men det er det flere som gjør, blant annet en kjeltring som vil ha kloen i skatten for enhver pris.

Orginaltittel: MacGyver: The Lost Treasure of Atlantis. Sjanger: action/krim.

Regi: David Caesar. I rollene: Richard Dean Anderson, Brian Blessed, Sophie Ward, Christian Burgess, Oliver Ford Davies, Tim Woodward, Kevork Malikyan, Geoffrey Beevers, Hugh Quarshie, George Jackos. Aldersgrense: 11 år.

(t)

Dette blir magisk. :dribble:

Skal ta den opp på VHS og, skulle gjerne hatt DVD-opptaker eller harddisk, men den gang ei.

Endret av Zeph
Gjest medlem-105082
Skrevet

Jeg fikk begge filmene ulovlig en gang, men ved et uhell så klarte jeg å miste de. Så nå er sjangsen her igjen for å ta opp det som en gang skulle blir en helt fantastisk kveld :)

Må nok også ta den opp.

Skrevet (endret)

Nokon som har mulighet for å ta opp på harddisk eller DVD?

Edit: NEste frEDAG!

21:05 Film: MacGyver: Dommedagstrusselen

I denne helaftens versjon av action-eventyreren MacGyver, forsøker han å finne ut hvem som står bak drapet på hans nære venn Paul Moran. Etterforskningen bringer ham i nærkontakt med en terroristgruppe som har muligheten til å produsere atomvåpen.

Orginaltittel: MacGyver: Trail of Doomsday. Sjanger: action/krim.

Regi: Charles Corel. I rollene: Richard Dean Anderson, Nicholas Farrell. Aldersgrense: 11 år.

(t)

Endret av Zeph
Skrevet (endret)

Ante ikke at dette fantes. Noe så fantastisk må jeg se. Drar til en venn med Zebra og ser den + skrive begge på ønskelista.

Hva heter den andre?

Endret av Underpants
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Er bare synd Peter Thorton ikke er med. Kommer til å savne han i filmene da. Men men.

Den andre MacGyver filmen neste fredag?! Fantastisk :) Beste kvelden ever.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Jepp, Pete er magisk, men men, MacGyver er MacGyver.

Har det noko for seg å sende e-post til diverse nettbutikkar, eventuelt utanlands og høyre? Nokon må jo ha den.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Jeg sendte til platekompaniet en gang, hvor de sa de kunne skaffe filmene fra England, hvis jeg ville. Men ble aldri noe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...