Gå til innhold

PS3 40 GB til kr. 2990,- på elprice og elkjøp 2995,-


Anbefalte innlegg

Ser no at Elprice.no slår på stortrommen igjen. Dei selger denne ampurterte PS3 40 gb til 3390,-. Litt dårlegere tilbud enn PS3 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere til 3990,-. Snakket med Elprice.no og dei kunne ikkje sei om dei fekk inn igjen denne 60 GB pakken. Kva skal eg gjøre?

Endret av balder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser no at Elprice.no slår på stortrommen igjen. Dei selger denne ampurterte PS3 40 gb til 3390,-. Litt dårlegere tilbud enn PS3 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere til 3990,-. Snakket med Elprice.no og dei kunne ikkje sei om dei fekk inn igjen denne 60 GB pakken. Kva skal eg gjøre?

Hvis du er utolmodig kan du jo kjøpe 40gb :) 3390 kr er absolutt ingen dårlig pris, den ligger vel normalt på rundt 4000kr..

Lenke til kommentar
kjørt på fort som svinet. De blir borte raskt. Skal du spille ps2 spill Ja/Nei ?

Har ein chippet PS2. Så eg har ikkje så mange spill som vil virke på PS3 alikevell. PS2 vil eg nok beholde.

Viss ein skal ha 2 stk spill + ein kontroller til så vil eg nok komme over PS3 60 GB pakken.

 

Det var ein som fortalte meg at det kommer ein betre kontroller med rumble så da må eg nok ha ein kontroller til alikevell.

Lenke til kommentar
kjørt på fort som svinet. De blir borte raskt. Skal du spille ps2 spill Ja/Nei ?

Har ein chippet PS2. Så eg har ikkje så mange spill som vil virke på PS3 alikevell. PS2 vil eg nok beholde.

Viss ein skal ha 2 stk spill + ein kontroller til så vil eg nok komme over PS3 60 GB pakken.

 

Det var ein som fortalte meg at det kommer ein betre kontroller med rumble så da må eg nok ha ein kontroller til alikevell.

Da kan du jo likegodt kjøpe 40gb utgaven.. Enkelte mener at den bråker litt mindre også :)

Lenke til kommentar

Ja, Dualshock 3 med rumble kommer i 2008, i 40gb pakken følger det med vanlig ps3 kontroller. Har du hdtv må du kjøpe med hdmi kabel. Men seriøst 3390,- er ikke noe dårlig tilbud. Ta heller og kjøp deg et nytt spill feks Call of duty 4, Uncharted, Assassins.

 

Kan jo evnt bytte inn noen ps2 spill du ikke spiller lenger å få penger for dem til ps3 spill.

Lenke til kommentar

3390kr er et supert tilbud.

 

Om du vet at du vil kjøpe en ekstra kontroller umiddelbart så ser 3990 for ekstra kontroller og 2 spill ut som en god deal. Men om du som meg venter til dual shock 3 kommer så er det bare 2 gamepader som du kan bruk som brevvekt. Ganske dårlige brevvekter med tanke på vekten.

 

Jeg er også enig i at jeg mye heller ville hatt cod4 enn resistance + motorstorm. Resistance er greit nok det, men cod4 er i en helt annen liga.

 

Løp og kjøp ...

Lenke til kommentar

Ja, da har eg kjøpt julepresang til meg sjølv. PS3 40 GB til 3399,- :dribble: COD 4 har eg til XBOX360'en så det trenger eg ikkje, men det som er grunnen til at eg kjøper denne maskinen er at mitt favoritt spill er kommet og det er Ratchen & Clank. Snakket med ein og han sa det var det beste spillet han nokon gong har spilt!!!

 

Så nå får eg vente til Elprice får den inn på lager.

 

No blir sikkert madammen glad (blir vell skilsmisse). Eg har 2 stk xbox360(eine modifisert, ein reserve viss 3 røde lamper)), PS2(chipp), PSP(oppgradert OE), 2 stk Nitendo DS(med m3 simply),Wii (cyclowiz chip), XBOX (chip) og Amiga,

 

Puh, da har eg komplett samling.

Lenke til kommentar
Ja, da har eg kjøpt julepresang til meg sjølv. PS3 40 GB til 3399,- :dribble: COD 4 har eg til XBOX360'en så det trenger eg ikkje, men det som er grunnen til at eg kjøper denne maskinen er at mitt favoritt spill er kommet og det er Ratchen & Clank. Snakket med ein og han sa det var det beste spillet han nokon gong har spilt!

 

Så nå får eg vente til Elprice får den inn på lager.

 

No blir sikkert madammen glad (blir vell skilsmisse). Eg har 2 stk xbox360(eine modifisert, ein reserve viss 3 røde lamper)), PS2(chipp), PSP(oppgradert OE), 2 stk Nitendo DS(med m3 simply),Wii (cyclowiz chip), XBOX (chip) og Amiga,

 

Puh, da har eg komplett samling.

 

 

Herregud. Du kunne ikke tenke deg å betale for et spill i ny og ne vel?

Lenke til kommentar
Ja, da har eg kjøpt julepresang til meg sjølv. PS3 40 GB til 3399,- :dribble: COD 4 har eg til XBOX360'en så det trenger eg ikkje, men det som er grunnen til at eg kjøper denne maskinen er at mitt favoritt spill er kommet og det er Ratchen & Clank. Snakket med ein og han sa det var det beste spillet han nokon gong har spilt!

 

Så nå får eg vente til Elprice får den inn på lager.

 

No blir sikkert madammen glad (blir vell skilsmisse). Eg har 2 stk xbox360(eine modifisert, ein reserve viss 3 røde lamper)), PS2(chipp), PSP(oppgradert OE), 2 stk Nitendo DS(med m3 simply),Wii (cyclowiz chip), XBOX (chip) og Amiga,

 

Puh, da har eg komplett samling.

 

 

Herregud. Du kunne ikke tenke deg å betale for et spill i ny og ne vel?

Da hadde eg ikkje hatt råd til PS3 :no: Kjøpte ein del spill før, men dei kostet jo ein formue så eg måtte chippe dei ellers så hadde eg gått personlig konkurs. Må nok kjøpe spill til PS3 for der er vell ikkje kommet noko chip enda?

 

Av og til så kjøper eg kvalitetsspill da eg vil ha dette i samlingen. Det siste eg skal kjøpe no er Super Mario Galaxy, dette trur eg er verdt pengene. Ellers så er eg glad for at eg har prøvd ein kopi da det er mykje boss ute på markedet.

Lenke til kommentar
Enten så blir det 40 GB til 3400, starter pack til 5000kr eller du må vente en stund på 80 Gb skal komme her til Norge.

Kommer 80gb til Norge? Mener å huske at jeg leste at her til lands blir det bare 40gb fremover etter at lagrene er tømt for 60gb. Frister veldig å slå til på dette tilbudet, men jeg kan godt smøre meg med litt tålmodighet hvis 80gb i første kvartal neste år.

Lenke til kommentar
Ja, da har eg kjøpt julepresang til meg sjølv. PS3 40 GB til 3399,- :dribble: COD 4 har eg til XBOX360'en så det trenger eg ikkje, men det som er grunnen til at eg kjøper denne maskinen er at mitt favoritt spill er kommet og det er Ratchen & Clank. Snakket med ein og han sa det var det beste spillet han nokon gong har spilt!

 

Så nå får eg vente til Elprice får den inn på lager.

 

No blir sikkert madammen glad (blir vell skilsmisse). Eg har 2 stk xbox360(eine modifisert, ein reserve viss 3 røde lamper)), PS2(chipp), PSP(oppgradert OE), 2 stk Nitendo DS(med m3 simply),Wii (cyclowiz chip), XBOX (chip) og Amiga,

 

Puh, da har eg komplett samling.

Hvis hun ikke har pakket kofferten før så kan du sikkert kjøpe en 60gb utave og, bare for å ha komplett funksjonalitet ;)

 

R&C vil ikke skuffe deg, har ikke spilt de andre i serien, men dette var kvalitetspill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...