Gå til innhold

Omtale av Unreal Tournament 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Angåande fysikk-kort, så har Ageia gitt ut nokre ekstra kart som tar i bruk ekstremt mykje fysikk-effektar. Eine kartet vert knust fullstendig av ein tornado som beveger seg gjennom brettet under spelet, og veldig mange overflater er knusbare. I følge dei testar eg har lese er performance på slike spesialkart mykje betre med fysikkprosessor.

 

Elles er Epic i gang med ein patch som fiksar høgdeforskjellsproblemet, legger til litt fleire val i UI, gjer serverbrowser litt meir nyttig og ein haug med andre ting (changeloggen var eit par sider lang). Ser ut som dei tar seg av mesteparten av tinga som burde vert fiksa frå beta-demo til release.

Endret av sjukheit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FPS(frag per sekund) gikk nok ned men det gjorde da virkelig at de som mestret det lå et nivå over alle andre. Jeg elsket UT99 men synes fortsatt UT200X hadde langt mere action grunnet at alle bevegde seg mye mer i alle retninger.

 

Nivå over alle andre på hvilket felt?

 

Dodge-jump gjorde ikke at FPS gikk ned, det gjorde det tvert imot lettere å få has på folk. Derimot så gjordere lavere weapon damage og i kombinasjon med shield gun at FPS gikk ned.

 

Rockets har man forøvrig alltid måtte time til en viss grad da de ikke er hitscan ;)

 

Patchen er ute den sjukheit, dog kun i betaform.

Endret av dàC!
Lenke til kommentar
Ein kommentar til nokre innlegg litt tidlegare i tråden:

 

Det lønner seg alltid å sette grafikkinstillingane til lav i UT3, uansett kva system ein har.

Ok, hvorfor det?

 

Frameraten går uansett opp, som er bra for siktinga, men det har mest å seie for sikten (ein ser og oppdager fienden betre/raskare). Ein vil merke ein forbetring av K/D-ratioen.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

Jeg er særs fornøyd med det lille jeg har spilt gjennom så langt, setter pris på at et av mine favorittmaps fra UT99, Deck 16, er tilbake i en ny utgave. Det skal bli moro å racke opp headshots med sniperrifla igjen :-)

 

Jeg har allerede lagt inn QuadJump Mutatoren, og for min del mangler det nå bare remakes av DM-Morpheus (det ultimate low-gravity mappet) og CTF-FacingWorlds (Sniper Heaven)...

Lenke til kommentar
Har allerede et problem i ut3 jeg som jeg posted om her: HER

 

Er det at når jeg spiller sp campain så hakker lyden når den stemmen forteller meg hva jeg skal gjør før brettet begynner. Noen som har samme problem og vet løsningen ?

Svar på dette tekniske problemet tar vi i tråden det linkes til. Denne tråden er forbeholdt omtalen av Unreal Tournament 3, og debatt om spillets kvaliteter :-)

Lenke til kommentar

Kjøpte limited edition i går :). Har ikke fått prøvd fullversjonen utover å se at de ikke fiksa brukergrensesnittet fra beta og at deathmatch-kartene er dårlige dog. Disse tingene vil forhåpentligvis bli fikset i patcher+brukerlagde kart, og selve spillet er veldig bra selv om jeg savner både shield gun og dodge-jumping(er nok i mindretall her blandt konkurranse-spillere+spillere som starta med ut99(dog jeg spilte det bare på lan)).

 

Synes forresten det ser ganske idiotisk ut med høye settings, synes det ser bedre ut på lavere settings uten 21432131 unødvendige effekter(som bare kommer i veien uansett) og helt sinnsykt bruk av bloom..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er klar over at denne omtalen er fra November.. Jeg kjøpte spillet og syntes det er veldig bra. Men jeg kjøpte det hovedsaklig for å spille det på Linux. Jeg må si jeg er svært skuffet over denne kraftige forsinkelsen av Linux klienten, og syntes det burde trekke ned for spillet.

 

Epic games har ikke kommet med noe konkret informasjon når den er klar, og nå 5 måneder gått siden det ble lansert. Må si jeg er svært skuffet over Epic games. Føler ikke jeg har fått det jeg har betalt for..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...