Gå til innhold

Overhypa Crysis selger dårlig iflg butikker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg leste det minst 3 steder jo.

Skuffende.

Garantert ikke kjøp hos meg.

lol, så du kjøper ikke et spill bare fordi blader ikke kan skytes ned?

bortimot alt annet kan ødelegges, hus, trær og greiner osv....hva forventer du deg egentlig?

Og hvis du tenker på far cry 2 har bedre fysikk, så har ikke kommet ut enda, og nye spill har alltid nye ting å by på, noe som forklarer hvorfor at bladene blant annet kan skytes ned der....men selvfølgelig ser d dog dritfett ut

Endret av engjac
Skrevet (endret)

Tror han var ironisk, hvis du leser litt over posten hans ;)

Nei.. det er ingen tvil om at Crysis er verdt penga + litt. Singleplayeren har sikkert noen fine stunder ved seg, men for de som "gidder" å sette seg inn i Multiplayeren(nei, det er IKKE som cs eller cod4 ^^..) så vil dere få mye myyyye mer for penga.

Dere som har spilt BF2 nylig burde kjenne igjen det meste og finne dere godt til rette. Dere som spiller enklere shoot em ups må nok bruke litt tid på å bli vant med massive maps der alt kan skje og du aldri vet hva fienden kan finne på for å ta knekken på deg.

Tror Crysis kommer til å fortsette å selge bra, og vet det er mange kunder som bare sitter å venter på Juleaften eller Januarlønninga ;)

Adapt, Engage, Survive!

Endret av -=PuNkGuY=-
Skrevet
Når vi er inne på Crysis og grafikk:

Jeg hørte at du kunne skyte ned blader fra trær, men jeg greide det ikke på demoen.

Kan det ha noe med at jeg kjørte alt på det mest laveste som var mulig?

Man kan vel egentlig ikke det nei, selv ikke på Very High. Trodde også det en liten stund, men jeg må nok ha blanda det med Far Cry 2..

Jeg leste det minst 3 steder jo.

Skuffende.

Garantert ikke kjøp hos meg.

lol, så du kjøper ikke et spill bare fordi blader ikke kan skytes ned?

bortimot alt annet kan ødelegges, hus, trær og greiner osv....hva forventer du deg egentlig?

Og hvis du tenker på far cry 2 har bedre fysikk, så har ikke kommet ut enda, og nye spill har alltid nye ting å by på, noe som forklarer hvorfor at bladene blant annet kan skytes ned der....men selvfølgelig ser d dog dritfett ut

Venta på den posten der :p

Jeg kødda ja, Crysis er bestilt det :)

Skrevet

Har fam. i porsgrunn, og bodd i skien endel år shø :)

Du får hive deg innpå #Crysis.no etter du har fått spillet ^^

Synd Odd rykker ned da, men fortjent egentlig når de kjøper inn masse istedenfor å bygge på det som gjorde at de rykket opp en the first place, nemlig egenutvikling av lokale talenter :)

Skrevet
Har fam. i porsgrunn, og bodd i skien endel år shø :)

Du får hive deg innpå #Crysis.no etter du har fått spillet ^^

Synd Odd rykker ned da, men fortjent egentlig når de kjøper inn masse istedenfor å bygge på det som gjorde at de rykket opp en the first place, nemlig egenutvikling av lokale talenter :)

Ja. Odd har blitt reine oppdrettsfarmen de siste årene. Men med nytt styre og ny trener syns jeg VIRKELIG de fortjente en ny sjanse. Jaja, nå får de bare spille seg opp igjen.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Mulig trådstarter bare dikter opp ting da.

http://incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=14963

Ligger på topp i Tyskland også :)

PC

1. CRYSIS

2. CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE

3. FOOTBALL MANAGER 2008

4. SIM CITY SOCIETIES

5. THE SIMS 2: BON VOYAGE

6. GEARS OF WAR

7. CHAMPIONSHIP MANAGER 2008

8. THE ORANGE BOX

9. HELLGATE: LONDON

10. THE WITCHER

Samme i England :)

Endret av medlem-105082
Skrevet
Jeg tror faktisk piratkopiering kan gå mer utover Crysis enn CoD 4. Mange kjøper CoD 4 mest pga multiplayer, siden serien har vært såpass vellykket på dette området. Crysis har mer vekt på singleplayer og grafikk og kan derfor lastes ned uten noe særlig tap av spilleglede i forhold til butikk kjøp.

sintgelplayer? er nok litt feil der, crytek har selv sagt at de la vekt på, ja, VEKT, at crysis skulle få en glitrende bra multiplayer! :p sysn også at de har fått dette utrolig bra til :p grafikken er topp for de som kan kjøre det "glatt", og crytek ahr selv sagt at det komemr til å ta KANSKJE 1 til 1,5 år før NOEN kan kjøre det klatt med 60+ frames med aa og af, 1600x1200+ :p

herlig spell spør du meg, men singelplayeeren ble svakere mot slutten, men i forhold til hvordan spellet sluttet så tror jeg det kommer en oppfølger!! :p

Skrevet (endret)
siste delen av crysis ødela en del. den varier fra greit til RÆVA (inne i det alienskipet for eks.). det ødelegger for inntrykket man sitter igjen med når man er ferdig, fordi mesteparten av spillet er HEFTIG!

Være litt forsiktig hva du skriver...ikke alle som har spilt det ferdig! :mad:

Der ødela du for meg, hardrock_ram :)

Endret av kennethsa91
Skrevet

Være litt forsiktig hva du skriver...ikke alle som har spilt det ferdig! :mad:

Der ødela du for meg, hardrock_ram :)

Hensynsfullt av dere å QUOTE han da.. Bare i tilfelle ikke alle har blitt spoilet.. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...