Gå til innhold

HL2 - hvorfor er det så fantastisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det mest skuffende med hele hl2 var at AIen i filmene som ble vist var mye bedre enn i selve spillet. En venn av meg lastet ned de uferdige greiene der man kunne prøve demonstrasjonsbrettene og alt var triggers. Ingen ting skjedde av seg selv. Fienden skjøt ikke en gang på deg men på forhåndsplanlagte steder. Flere enn meg som ble imponert da hovedpersonen dyttet en vaskemaskin forran døren før en combine brøt den opp og stormet inn? Alt var planlagt og kunne ikke la seg gjøre uten at alt ble gjort i nøyaktig riktig rekkefølge. Nermest svindel spør du meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En venn av meg lastet ned de uferdige greiene der man kunne prøve demonstrasjonsbrettene og alt var triggers.

Forstår ikke helt hva du mener, en venn av deg lastet ned uferdige programmer(?) der man kunne prøve demonstrasjonsbrett fra HL2? Og så merket han at alt var triggers? Derfor liker du ikke HL2?

Jeg skal se bort fra det at det ikke var HL2, men demonstrasjonsbrett. Det at ting ikke virket når du spilte var nok fordi triggerene var mulig å komme seg forbi uten at det var meningen. Som når du bruker Portal Gun i HL2, da kan du hoppe over triggers som gjør at en sekvens ikke blir registrert, og derfor står alt stille til du går forbi den, fordi det ikke var meningen å kunne hoppe over den.

Skrevet

Mener rett og slett at det ikke eide kunstig intelligens i det hele tatt. Det ble i forkant skrytt av hvordan dette ikke var forhåndsprogramert men ett resultat av at AIen var så utrolig bra men så viste det seg at den ikke reagerte utifra hva du gjorde i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...