Gå til innhold

Noen HV-Ungdomer her?


Narviz

Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om at det tidligere har vært drikking av alkohol i HVU samlinger og treninger, slik at ungdom har endt opp fulle. Er dette lovlig, eller stemmer dette i det hele tatt?

 

Det stemmer nok ikke i det hele tatt, og er ikke annet enn løse rykter med utspring i den gamle HV kulturen da det var alkoholkonsum på øvelser.

 

HV har vært gjennom en kraftig omstilling og det er slutt på den tiden da folk satt å drakk på øvelser.

 

Så ta de ryktene med en stor klype salt.

 

Betryggende:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare husk å kle dere når dere er ute blant folk, sist HVULK så gikk vel samtlige jenter uten lue, et par gutter og et fåtall klarte å brette opp ermene riktig.

 

er ikke bare ute i blandt folk det er.

møtte en gjeng av HVU når jeg var i HVUV, de hadde pause og hadde sikkert sett på at vi krabbet i gjørma :p

men, samtlige var dårlig kledd, åpen/uten jakke, uten/feil lue, ikke festet buksa over skoa osv.

tviler på at 1 av de var noenlunde riktig kledd, så ut som en gjeng sauer som satt der...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Noen her som er med i Opplandske HV-05 (Toten/Gjøvik)?

 

Ja, men er litt bekymret for troppen. Vi var vel i overkant av 10 i fjor, men så ble veldig mange for gamle og måtte gå innn i vanlig HV. Så HVU på Gjøvik Toten ble nesten lagt ned. Fårhåpentlighvis så kan det komme flere søkere. Om du vil søke eller har noen spørsmål så skal jeg gjerne svare på dem.

Lenke til kommentar
Noen her som er med i Opplandske HV-05 (Toten/Gjøvik)?

 

Ja, men er litt bekymret for troppen. Vi var vel i overkant av 10 i fjor, men så ble veldig mange for gamle og måtte gå innn i vanlig HV. Så HVU på Gjøvik Toten ble nesten lagt ned. Fårhåpentlighvis så kan det komme flere søkere. Om du vil søke eller har noen spørsmål så skal jeg gjerne svare på dem.

 

Jeg søkte dit i starten av desember. Har snakket en del med Torfinn og han sier at jeg er godkjent, men at han venter på å få tilsendt utstyret som jeg skal ha. Har også snakket mye med ungdomslederen på Elverum/Terningmoen, han sier jeg er velkommen til og komme dit når jeg vil. Men kjipt at det tar så lang tid..

Lenke til kommentar

Jeg og to kompiser vurderer HVU i Tromsø, desverre må vi vente til etter sommeren ser det ut som. Vi bestemte oss for at naturen var interessant å få opplevd innimellom, i tillegg til skyting selvfølgelig.

Må altså vente til førstegangstjenesten++ for å prøve ut den nye HK416 :)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...