Gå til innhold

Trender du har finni i navn


fgr

Anbefalte innlegg

TRENDER DU HAR FINNI I FORSKJELLIGE NAVN.

 

Kjetil: veldig frampå sosialt, men ikke akkurat nødvendigvis sosialt intelligent.

Ole: ikke den mest intelligente typen.

Ola: en litt småsleip type.

Truls: sprø gærning.

 

Elisabeth: lett på trån

Elise: småprippen

 

 

 

Kom med dem :D Kjør på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg skjønner deg rett så kjenner du minst 2 jenter som heter elise som er småprippen og minst 2 elisabether som er lette på tråden? Litt snodig at ingen av vennene dine har noen gjennomgående positive trekk :ermm:

 

Du trenger ikke kjenne, men de fleste støter borti to personer som heter det samme oppigjennom åra medmindre du er totalt asosial. Der kan du sammenligne :) Og vanlige positive trekk er jo ikke det første du tenker på her da. Det må jo være noe spesielt for at det skal være noe gøy.

 

Vegard: en kjekk og grei kar.

 

altså.. drit i det :D

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Glenn: Unormal. Jeg kjenner flere som heter Glenn. Ingen av dem er A4. Men jeg kan ikke si at det er noen trend da de er totalt ulike. Men alle sammen er så langt fra normale som du får.

 

Det stemmer faktisk :O

 

ja men jeg tror seriøst på at navnet folk har gjør litt med din egen personlighet.

Lenke til kommentar
Ronny er bestandig litt småkriminell.

 

Mulig jeg har det fra Politikonstablenes Maggaband...

 

var i militæret med en som hette ronny. sleip trønder, han SÅ UT som en forbryter :D i militæret blir mange litt sånn "jeg kan ta det her uten at noen merker det", og han var jo intet unntak.

Lenke til kommentar
Elisabeth / Marthe / Julie / Stine er alle navn jeg forbinner med horer og bimboer.

 

Morsomt du sier det, for alle på skolen min i 8. som heter det der... er bimboer og løs.

Gjelder det Ida Elisabeth også? :hmm:

 

Navet Mari forbinder jeg med rødt hår. En helt ordinær jente.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...