Gå til innhold

24" for PC og TV-titting


foksen

Anbefalte innlegg

Jeg synes også det er vanskelig med 24" skjerm. Har nettopp kjøpt en Hyudai 24" (Denne: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1684508) Etter nå ca en ukes bruk må jeg dessverre returnere den, litt synd for den har mange tilkoblingsmuligheter og bra spesifikasjon og ikke minst en kanon pris, kanskje litt for billig. Mitt problem med denne skjermene er at jeg får vondt i øynene etter kort tids bruk. Vet ikke hva som gjør det, men har nå testet med forskjellige instillinger på skjermen. Så da var det å lete på nytt. Hvis man skal ha HDCP og HDMI inngang er ikke utvalget så veldig stort på 24". Får håpe folk legger ut sine erfaringer etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I sommer testet jeg Samsung sin 245b....

Men... I tillegg til den store skuffelsen over bildekvaliteten på den OG døde piksler havnet den i returen fortere enn fy...

 

Når da 19" min rauk her for noen uker sider var det påan igjen.

Valget mitt endte på BenQ 24" Wide HD LCD Monitor, FP241W

 

Er fremdeles like fornøyd med den etter noen ukes testing...

så UTRULIG mye bedre bilde enn på samsungen sin...

SYLSKARPT bilde... ingen "døde" soner som jeg opplevde på 245b´en...

 

Kan ABSOLUTT anbefales! :new_woot:

 

Jeg lurer også litt på denne skjermen. Men ser det er kommet en annen modell som heter BenQ FP241WZ, koster ca 700 mer. Hva er den store forskjellen på disse? Ser disse har 16ms respons tid. Er ikke det utrolig dårlig? Trodde man måtte ned i 4-6ms for å få en bra skjerm.

 

Edit: Finner ikke ut om denne skjermen har HDCP-Støtte. Noen som vet om den har det?

Endret av vickers
Lenke til kommentar
Har LG Flatron L245WP-BN og er kjempefornøyd. Støtter HDCP. Har PiP funksjoner.

Er du sikker på at den har HDCP støtte? Iflg prisguiden har den ikke dette.

I følge 2 av de 3 linkene i prisguiden har den HDCP, blant annet produsentens hjemmeside. Den siste linken nevner ikke HDCP i det hele tatt. Hverken som mangel eller som egenskap. Jeg tror derfor den har HDCP.

 

Jeg fylte ut skjemaet nederst på siden i prisguiden for å varsle om at det mest sannsynlig er en feil i prisguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...