Gå til innhold

Hva synes du er tidenes beste julefilm ?


marterenee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre nøtter til aksepott er Tsjekkisk ja. Hadde en utvekslingsstudent som syns det var så gøy at vi så på den i jula, hun kunne jo se den med oss uten problemer :)

 

Skal "flytte hjem" den 21 desember til mamma :D Det blir kos

 

Ingenting er som julestrømpe og disneykavalkaden eller hva den heter på julaften. Og så tre nøtter til askepott. Julas prikk over i'en er jo alene hjemmefilmene 1 og 2 :love:

Lenke til kommentar

LOTR-triologien vart jo lansert ved juletider tre år på rad, dei ligg høgt på lista.

 

Når der derimot gjeld filmar forbundet med jula så tronar Home Alone 1 og 2 den lista. Bad Santa er heller ikkje dum.

 

Flåklypa og Tre Nøtter Til Askepott er jo med i dette gamet, men dei er i sine eigne sjangrar.

Lenke til kommentar
Er det ingen andre en meg som syns Love Actually er en viktig julefilm? Bare må se den i juletider :love: . Tre nøtter til Askepott og The Muppet Cristmas Carol er også viktig å få med seg :thumbup:

 

Er det ingen andre enn meg som "syns" Comic Sans er en unødvendig font å bruke på forum?

Bare må si i fra om dette i disse tider. Det samme gjelder, impact, courier new, ja generelt alle andre fonter enn Arial/Helvetica.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Er det ingen andre en meg som syns Love Actually er en viktig julefilm? Bare må se den i juletider :love: . Tre nøtter til Askepott og The Muppet Cristmas Carol er også viktig å få med seg :thumbup:

 

Er det ingen andre enn meg som "syns" Comic Sans er en unødvendig font å bruke på forum?

Bare må si i fra om dette i disse tider. Det samme gjelder, impact, courier new, ja generelt alle andre fonter enn Arial/Helvetica.

 

Jepp, standardfonten duger i massevis.

Lenke til kommentar
Frank Capras It's a Wonderful Life er helt klart tidenes beste julefilm, uten likemann.

En av tidenes julefilmer absolutt, men IKKE nr 1, IMHO. Der kommer den til kort mot Miracle on 34th Street, en julefilm skal da ha med nisse! Det blir bare ikke ordentlig jul uten denne klassikeren.

 

Den har jeg ikke sett, så for nå forblir It's A Wonderful Life numero uno ;)

 

Skal se om jeg får sjekket den ut.

 

Pga bokklubben har jeg en 35 filmer å se, pluss de jeg ikke hadde sett fra før, og pluss de jeg har på PC-en, så jeg kan ikke garantere at jeg sjekker den ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...