JorgenW Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg har kommet til sisteboss i Crysis og den delen hvor man skal bruke TAC-gun til å skyte de store kanonene på siden av det svære skipet. Problemet dukker opp når sjoldet til kanonen blir fjernet og jeg får besked om å lock-on med TAc-gun på kanonen. Problemet er bare at jeg ikke klarer og locke... Er det noen som har det samme problemet, eller som vet om det er en bug eller en spesiell måte å gjøre det på? Holdt på i en halv time med å locke, men gav til slutt opp...
Vice Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Fikk samme bug'en. Ufattelig irriterende ja. Reloadet før monsteret dukket opp og gjorde tingene på nytt, da fungerte det.
JorgenW Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Fikk samme bug'en. Ufattelig irriterende ja. Reloadet før monsteret dukket opp og gjorde tingene på nytt, da fungerte det. Vel ja, jeg prøvde det, men det virket jo ikke... Gav til slutt opp, orket ikke å frustrere meg over det mer, får prøve en gang til når lysten er tilbake da
Habitats Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde problem med samme boss. Jeg skal skyte det siste skuddet i magen, men så skjer det null og niks når kanonen treffer. Testet med annen savefil fra en annen person, men samme problem. Tror jeg reinstallerer hele spillet.
Stigma Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det har kun skjedd èn gang med meg at skuddet ikke gikk av, og det var en gang da jeg snudde vekk våpenet øyeblikkelig etter å ha skutt. Det er et longshot kanskje, men prøv å holde locken i et par sekunder etter skuddet er fyrt av, evt. helt til det har kommet frem og forhåpentligvis ekspolderer. Når det gjelder der hvor du skal først gang bruke TACen så husk at det er venste "armen" du skal skyte mot. Jeg misforsto også der første gangen og aimet i 10-20 sekunder mot "kroppen" før jeg forstod at det var venstre kanonen som var målet mitt. Ellers så har det fungert ypperlig for meg. Må bare si at slutten er flott, så den er verdt å få med seg, samt at den gir mersmak og et håp om et Crysis2 i fremtiden en gang (noe jeg ikke sier nei takk til hehe). -Stigma
Elensar Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Har same problem, prøvde med å loade på nytt med det gjekk ikkje. Må vell loade frå eit tidlegare tidspunkt...
Bata Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Sjeldent et spill har en så GROV bug... Jaja, men så er jo Crysis meget spesielt da Hahahaha, ta den fanboys. Ser for meg svarene nå: åååh, kommer patch.. .2389178910437u230 patcher!1 Jeg elsker Crysis! Lollol, jeg vil gifte meg med Crysis! Det er det beste spiller EVER lizzm! Det er asså ikke fjortis det jeg sier lizzm! Men ja.. Dette var i overkant av GROV bug for et så stort spill da. Synd egentlig.
Vice Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 En annen tragisk bug som skjedde (selvfølgelig når de flyvende blekksprutene var som verst) var at jeg ikke fikk plukket opp bazookaen fordi spillet trodde jeg allerede hadde en. Når jeg switchet til våpenet kom det fram en usynlig bazooka og ammo viste 0. I enkelte posisjoner ble det grafikkbug, dvs. jeg så på en måte bazookaen innenifra. Jeg fikk altså da ikke brukt dette våpenet lenger. Reload hjalp heller ikke. Dette spillet hadde nok trengt noe timer mer med test & bugfix. Er sjelden jeg treffer på slike grove bugs som har direkte innvirkning på spillbarheten.
elf_man Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Næmmen, har et helt nytt spill bugs sier dere? Det har vel ALDRI skjedd før. Samtlige spill før dette i historien har hatt perfekte releases og aldri hatt behov for patches. Hva forventer dere egentlig? Et supermegafantastisk vidunder? ALT nytt er det noe problemer med, enkelt og greit. Jeg synes Crysis har mindre feil enn en gjennomsnittlig tittel sluppet i dag. Selv HL2 er patchet et hav av ganger..
Medisinmannen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hadde samme buggen, men det gikk tilslutt
Abnorm Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hva er TAC-gun... finner den ingen steder!!
Abnorm Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hva er TAC-gun... finner den ingen steder!! Fant ut av det... Hadde ikke tatt med meg den og måtte derfor loade litt tilbake! Men nå sliter jeg med: "lock-on " Hvordan gjør jeg det?
Habitats Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vent til du får beskjed om det, du skal ikke bruke den før du møter alienskipet.
Elendil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Du må vente til Helena seier ifrå meiner eg. Irriterende bug forresten, men det blir sluppet ein patch om ei lita stund.
Abnorm Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Du må vente til Helena seier ifrå meiner eg. Irriterende bug forresten, men det blir sluppet ein patch om ei lita stund. Hjelper ikke!
JorgenW Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk det til nå da. Fant et tips på et engelsk forum der de sa at man bare skulle la være å quick-save mens man sloss mot den store bossen. Gjorde det og da funket det helt fint for meg. Likevel utrolig irriterende bug som et slikt spill ikke bør ha...
Gjest member-97590 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Huff. Har jo kommet til eg skal ta det alien skipet når eg står oppå hangar skipet. Så maser Helen om at eg må bruke Tac Gun til å locke. Men eg har jo selvfølgelig ikkje fått noke tac gun, så no må eg loade tilbake:(
Gjest member-97590 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Du får beskjed at du skal hente det. Kan ikkje hente den oppå hangarskipet. Alle innganger er blokkert. Og fikk heller aldri beskjed om å hente den tidligere.
Ghaundan Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Faktisk sier vel Nomad det kun til seg selv, samt at spillet lar deg løpe videre selv om du ikke tar med deg kannonen. Ganske sær ting i overse av utviklerne må jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå