Elendil Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 (endret) Huh? Det vart nemnt noko med våpenet, samtidig som de var ein grønn prikk for våpenet og ein anna prikk for destinasjonen på dekk i Hangarskipet. Dette var nemnt før du skulle ut. Eg fekk den informasjonen med meg. Uten at det er så viktig. Men det er mange som har misforstått, og må derfor loade tidligare save games. Så om dette med å hente våpenetkjem tydelig fram, er vel ein anna sak. Endret 20. november 2007 av Elendil
Ghaundan Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Saken er jo at spillerne ikke burde kunne gå videre uten å plukke opp TAC-Gun, siden de MÅ ha den og ikke kan dra tilbake og plukke den opp.
Gjest member-97590 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Fikk det til no. Loada tilbake litt.
Elendil Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Saken er jo at spillerne ikke burde kunne gå videre uten å plukke opp TAC-Gun, siden de MÅ ha den og ikke kan dra tilbake og plukke den opp. Jepp, hadde nok vore den enklaste måten å gjort det på. Irriterande å loade tidligare save games fordi det ikkje går ann å gå tilbake.
Rincewind Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 En annen tragisk bug som skjedde (selvfølgelig når de flyvende blekksprutene var som verst) var at jeg ikke fikk plukket opp bazookaen fordi spillet trodde jeg allerede hadde en. Når jeg switchet til våpenet kom det fram en usynlig bazooka og ammo viste 0. I enkelte posisjoner ble det grafikkbug, dvs. jeg så på en måte bazookaen innenifra. Jeg fikk altså da ikke brukt dette våpenet lenger. Reload hjalp heller ikke.Dette spillet hadde nok trengt noe timer mer med test & bugfix. Er sjelden jeg treffer på slike grove bugs som har direkte innvirkning på spillbarheten. Fikk også denne buggen. Jeg brukte min "Drop weapon"-knapp jeg, så droppa han den som et hvilken som helst våpen, slik at jeg kunne plukke opp en ny en. Prøvde forresten å plukke opp den jeg kasta, og da fikk jeg samme buggen igjen. Prøvde du å kaste den?
snoemann Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Fatter ikke hvordan jeg skal drepe denne karen... :
Patrick de Maar Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ikke med TAC. Fyr løs på han med Gauss, Rifler, bazooka. Alt du har.
snoemann Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 (endret) Klarer ikke drepe han allikevel faktisk... prøver på easy nå også, funka ikke det heller... Er det noen strategiske punkter jeg skal treffe han... ? Burde han være død etter 3 missiles, og 20 - 40 gauuss ? Endret 24. november 2007 av snoemann
Elendil Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Du må nok skyte på han i ein del minutt, før den tar kvelden.
Medisinmannen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Den varer en laaaang tid. Bruk alt av ammo du finner til gauss ... Den varer en laaaang tid. Bruk alt av ammo du finner til gauss ...
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ligger en 6-8 rocket lunchere rundt omkring du kan bruke. Gauss riflen anbefales også.
snoemann Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ah, ja tror det var rocket launcher som gjorde forskjellen..
Stig-Arne Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Vel.. hva gjør man nå som man ikke får lock på siste bossen ? hva ialledager skal man gjøre for å klare spillet ? hmm
_Daniel_ Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Sjeldent et spill har en så GROV bug... Jaja, men så er jo Crysis meget spesielt da Hahahaha, ta den fanboys. Ser for meg svarene nå: åååh, kommer patch.. .2389178910437u230 patcher!1 Jeg elsker Crysis! Lollol, jeg vil gifte meg med Crysis! Det er det beste spiller EVER lizzm! Det er asså ikke fjortis det jeg sier lizzm! Men ja.. Dette var i overkant av GROV bug for et så stort spill da. Synd egentlig. Herregud, tror du ikke alle spill har bugs?? Alt har sitt negative og positive, trenger ikke å hakke ned på spillet for den grunn.. Er ikke fanboy, men seriøst, opptre litt bedre neste gang du skriver..
Stig-Arne Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg skjønner nå ikke hvordan jeg skal få låst TAC dingsebomsen til udyret.. uansett hva jeg gjør så skjer det ingenting Dårlig avslutning på spillet
snoemann Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Sikker på at dere har skutt av alle turretsa? ... Jeg surret litt med det ... det er vel 4 turrets .. ? Sikkert et forslag som er tatt opp før men... allikevel
Stig-Arne Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Dette er delen etter hvor man får beskjed av Helen om å bruke TAC saken for å ta knekken på idioten.. som jeg har forstått.. Men ikke pokkern at jeg får noe loc. Hvor lenge skal man vente egentlig?
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Den skal starte å locke med engang du sikter. Tho, sikt på VENSTRE "arm" først, og fyr av. Etterpå på høyre..
Stig-Arne Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 venstre arm for meg, eller venstre arm for monstre.. har prøvd begge deler.. men det blinker bare rødt og grønt, men ingen lock
Backflipp Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Merkelige bugs dere har. Spilte nettopp gjennom hele spillet uten en eneste bugs som er nevnt her på forumet. Endret 26. november 2007 av Backflipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå