Gå til innhold

Assasins Creed, henger spillet seg ofte?

praystation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe dette. Flott grafikk og osv, men jeg har lest at det er mange som plages med at spillet henger seg flere ganger, hvor man deretter må ta omstart av PS3´n. Har lite lyst til å bruke penger på et spill som henger seg til stadighet. Mange påstår at dette har med FW 2.0 å gjøre.

Hvordan er erfaringene her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er denne threaden virkelig nødvendig? vi har allerede 3 threads om AC, kan du heller ikke legge inn en post i en av de andre threadsa? =)

Skrevet
Er denne threaden virkelig nødvendig? vi har allerede 3 threads om AC, kan du heller ikke legge inn en post i en av de andre threadsa? =)

OK, bare steng denne tråden :-)

Skrevet

Så langt har jeg hatt en bug der jeg måtte loade til en tiligere save. Og en frys der jeg måtte restarte maskinen.

Ellers ingen problemer, dog har jeg bare spillet noen få timer sålangt da.

Skrevet

Hadde planer å kjøpe AC til PS3 siden Xboxen min er på rep, men etter det folk sier her så tror jeg at jeg venter til den kommer tilbake sånn at jeg kan kjøpe den til 360.

Skrevet

er folk som opplever at den kræsjer på 360 også ..

PS3 henger seg oftere, men Xbox har oftere andre feil (slik som soldater som ikke kan drepes osv)

personlig har det hengt seg 2 ganger på min PS3

Skrevet

har aldri hengt seg ein einaste gang her..har spilt i ca 30 timer og runda spillet..ingen frysing..

men det hakka ein del..og mykje framedrops..spesielt på hesten når du galoperer fort..

Skrevet

hvorfor pusha de ut spillet da? sånne bugs er det største irriterings momentet i spill, greit nok mitt har bare hengt seg 3 ganger ,ikke noe som vipper meg av stolen.. men men=)

Skrevet

For å fikse problemet med FW 2.0 og Assasins Creed, så skal man slå av den infoboksen i XMB som var ny i FW 2.0

Det er den boksen som gjør at Assasins Creed kan henge seg.

Disable infoboks, og du kan spille AC.

FW 2.1 vil selvsagt ordne problemet med infoboksen.

Skrevet

Rart at ikke jeg har merket noe feil med spillet, at det har hengt seg eller noe. Har spilt spillet i kveld i 2 timer vel og er utrolig fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...