a-beck Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hei Jeg er ute etter et enkelt musikk pogram som skal spille av musikken min. Har prøvd meg frem med både winamp og mediaplayer 11 , men det er så mye piss der som jeg ikke ønsker. Min musikk er sotert i mappe alfabetisk under mappen musikk. A-C , D-F osv. Ønsker et program som viser mappene, og filnavnene akkuratt som Explorer. Med da et ekstra vindu til høyre som viser Hva som er lagt i spill listen. Det kan da ikke være så vanskelig ? Ser at mediaplayer kan noe lignende, men den sortere jo etter infoen i selve mp3 fila. Har den ikke noe legger det seg under ukjent artist - dessuten har den et ekstremt stygt cd-cover symbol som bare tar masse plass. Vil ha det enkelt . Noen tips ?
miCro Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Det har nesten blitt klisje å anbefale MediaMonkey her inne, men etter de ønskene du lister opp er det trolig det riktig valget for deg. Skjermdumpen under er fra versjon 3 av programmet, og den slippes trolig snart i final utgave.
Kanius Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Anbefaler MediaMonkey på det sterkeste =) Beste måten å holde styr på all musikken.
Skagen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Det holder med én tråd i riktig kategori. Denne stenges.
Anbefalte innlegg