Gå til innhold

Kjøpe Assasins Creed


olekolsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet lever absolutt opp til forventningene. Kjøpte det for 550,- på Spaceworld i dag, og har spilt i litt over to timer. Hittil har jeg bare drept én av de ni hovedpersonene man skal "assasinate". Anbefales på det sterkeste. Prøvde en venn sitt også på Xbox, og jeg så ingen forskjell på hverken grafikk eller FPS. Fungerer som en drøm, og spillet i seg selv er utrolig underholdende.

Lenke til kommentar
Kjøpte AC før ikveld, utrolig fett spill! Det er 18+ ja, men bare kjøp på spaceworld, de gir jo beng i aldersgrenser!

 

Men faen, måtte punge ut med 650, det er altfor dyrt fort et spill ass!

 

så sant, så sant.. 650? var det på spaceworld?

Tenkte jeg skulle kjøpe i morgen på platekompaniet med 100kr rabattkupong, men kan fort bli endel dyrere hvis de ber om leg:(

Lenke til kommentar

Koster faktisk bare 499,- på platekompaniet og hvis man da trekker ifra hundrelappen er man nede i en 400, noe som funker fett for meg (Y)

 

EDIT: står 16+ på www.platekompaniet.no, så virker forresten ikke ut som om det er 18+ ;)

Endret av Layn
Lenke til kommentar
okey greit, jeg tror deg..

Men off-topic: Noen som har peiling på hvor lenge etter jeg har kjøpt et spill at jeg har mulighet til å bytte/få tilbake pengene? f.eks fra spaceworld

 

Du kan ikke bytte eller få tilbake pengene for et spill du har kjøpt hos Spaceworld.

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig si at 18+ er litt for mye for dette spillet.... det er jo ikke akkurat så veldig blodig da?

16+ hadde vært ok, men 18.... det er å ta ti litt for mye..... ikke at jeg har noe problem med 18års reglen(er 18 selv) men for de som ikke er 18(bare be foreldrene deres om å kjøpe, eller en kompis?)

Lenke til kommentar

OK, har flyttet spørsmålet til denne tråden i stedet:

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe dette. Flott grafikk og osv, men jeg har lest at det er mange som plages med at spillet henger seg flere ganger, hvor man deretter må ta omstart av PS3´n. Har lite lyst til å bruke penger på et spill som henger seg til stadighet. Mange påstår at dette har med FW 2.0 å gjøre.

Hvordan er erfaringene her inne?

Lenke til kommentar
OK, har flyttet spørsmålet til denne tråden i stedet:

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe dette. Flott grafikk og osv, men jeg har lest at det er mange som plages med at spillet henger seg flere ganger, hvor man deretter må ta omstart av PS3´n. Har lite lyst til å bruke penger på et spill som henger seg til stadighet. Mange påstår at dette har med FW 2.0 å gjøre.

Hvordan er erfaringene her inne?

 

Har ikke hengt seg en eneste gang her.

Lenke til kommentar
OK, har flyttet spørsmålet til denne tråden i stedet:

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe dette. Flott grafikk og osv, men jeg har lest at det er mange som plages med at spillet henger seg flere ganger, hvor man deretter må ta omstart av PS3´n. Har lite lyst til å bruke penger på et spill som henger seg til stadighet. Mange påstår at dette har med FW 2.0 å gjøre.

Hvordan er erfaringene her inne?

Crasha igår jeg under en loading.. Nå skal det sies at jeg og min bror hadde tilsammen spilt i 11 timer i strekk.. uten at noe annet lignende hadde skjedd.. Har ikke skjedd noe slikt idag heller

Lenke til kommentar
OK, har flyttet spørsmålet til denne tråden i stedet:

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe dette. Flott grafikk og osv, men jeg har lest at det er mange som plages med at spillet henger seg flere ganger, hvor man deretter må ta omstart av PS3´n. Har lite lyst til å bruke penger på et spill som henger seg til stadighet. Mange påstår at dette har med FW 2.0 å gjøre.

Hvordan er erfaringene her inne?

Crasha igår jeg under en loading.. Nå skal det sies at jeg og min bror hadde tilsammen spilt i 11 timer i strekk.. uten at noe annet lignende hadde skjedd.. Har ikke skjedd noe slikt idag heller

så alt i alt er dette spiller brukbart stabilt? man bør vell egentli la ps3'en få en pause noen ganger? ;) det virker som at game-reviewerne har tadd ganske mye i ved dette "lagg/crash" problematikken.

Lenke til kommentar

eg har x360 versjonen...eg eg kan ikkje si att spillet flyter så bra som eg hadde forventa..

 

har snakker vi texture pop up (masse) , hakking, hakking der spillet nærmest stopper i et tiendels av et sekund, viss eg hopper så henger altair i lufta i eit 0,1 sekund, forferdelig irriterende..frame rate drops er det også..men den synker ikkje såpass att det går utover gameplay...men spillet har aldri hengt seg..alså stoppet og fungere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...