Gå til innhold

Crysis: "Hvordan kommer jeg videre tråden"


Anbefalte innlegg

jeg sliter på hangarskipet når det STORE dyret kommer opp på deck.. "stay close to it.." sier Helena damen "ill try to weaken it".. hva skal jeg gjøre så? Kan skyte på det dyret 999 ganger med gauss uten at det løfter på øyenbrynet.. HELP :D

 

del av spillet; "reckoning" mener jeg å huske..

 

ta å gjem deg bak noen kasser, etter du har tatt ut de 4 kanonene så bruker du TAC gun på begge armene

Det skjer ingenting da... Jeg skyter som faen på den venstre armen (20-30 skudd), men skjer ikke en dritt.

 

http://crysis-online.com/Media/Screenshots...apon-Law-01.jpg

 

Er det ikke dette som er TAC gun? Den ligger i massevis bak de kassene foran alienskipet.

 

Det er rocket luncher, tac gun har lock on, bla igjennom våpene dine så finner du det (visst du har hentet det da).

Faen, dååå såå. Men hvor finner jeg den?

 

Etter at skipet ditt er under angrep, så springer du ned i laben der prophet blir ladet opp, inne i et skap der finner du TAC gun

Døra inn i skipet er jo blokka :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Døra inn i skipet er jo blokka :(

 

Da har du sikkert allerede tac gun

 

http://uk.youtube.com/watch?v=SbNfJhd56zw slik ser TAC gun ut, den du har har lock on

Takk, fikk fiksa det :)

 

Btw,

VELDIG STOR SPOILER:

 

På slutten, når alle 3 sitter i flyet, så sier han kompisen din noe sånt "Blablabla got his signal, He is alive". Så svarer du "take me to his positition" elns.

 

Hvem snakker han om? Er det prophet?

 

Noen som har svar på dette?

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Hvis du sitter fast i Crysis er du faen meg så jævla amatør at du ikke engang fortjener å spille det. Det spillet er så latterlig enkelt at selv en ape burde klare å komme gjennom. Må faen meg være tilbakestående hvis du sitter fast her.

Hyggelig :p

 

Har du runna det? :)

 

Jeg har det. Det var ganske enkelt ja. Slet en del med siste bossen, men fant ganske fort ut hvordan det virka.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Hvis du sitter fast i Crysis er du faen meg så jævla amatør at du ikke engang fortjener å spille det. Det spillet er så latterlig enkelt at selv en ape burde klare å komme gjennom. Må faen meg være tilbakestående hvis du sitter fast her.

 

Hyggelig du var i dag da. Alle synes kanskje ikke det er like lett. Du kan roe litt ned og tenke over hva du skriver.

Lenke til kommentar
Hvis du sitter fast i Crysis er du faen meg så jævla amatør at du ikke engang fortjener å spille det. Det spillet er så latterlig enkelt at selv en ape burde klare å komme gjennom. Må faen meg være tilbakestående hvis du sitter fast her.

 

Nå må du da huske at ikke alle spiller på easy sånn som du gjør... Jeg spiller på hard og synes det er mer enn nok krevende..!

Delta er noe jeg ikke vil prøve en gang.. :p

Lenke til kommentar
okey.. skutt av begge kanonene... så kommer det store "dyret" opp av vannet... what to do? før bittelitt lock noen ganger.. irriterende, skal det skytes ned med tac gun?

Svar i spoiler

 

IKKE LES HVIS DU VIL FINNE UT AV ALT SELV

 

Når alien skipet kommer opp fra vannet og går halvveis oppå skipet, så må du først skyte vekk skolder i magen på den (altså et skold som er under den, du burde se det ganske lett, har en blåaktig glød rundt hele seg, og er ganske stort, etter du har skutt det ned, så bruker du tac cannon på samme området som skoldet var på.

 

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...