Gå til innhold

NOKIA N82 - endelig lansert

usman89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prototypetesterne har faktisk ikke hatt noe vondt å si om tastene enda. De har vært litt lunkne til valgtastene pga at de ligger jevnt med telefonflaten, men nummertastene er visst knallgode.

OK . Men når kommer den ?

Skrevet

Hører rykter om at butikker rundt om kring (faste utsalgssteder, ikke internettbutikker) har fått bekreftede datoer rundt 05.12.07. Leste det så seint som i sta, men finner det ikke igjen nå. Ringte mpx.no i sta, og de regner sin ankomstdato som sikker og regnet med at utsending ville starte rundt 26.11.07 om alt gikk etter planen. Har ingen grunn til å tvile egentlig.

Skrevet

Imponert over de eksempelbildene som er lagt ut av mennesker som allerede har mobilen. Ser bedre ut enn noen annen mobil i henhold til kvalitet på bildene, så jeg vurderer denne sterkt.

Skrevet
Jeg har en langline bundet fast i verandaen. Da er han trygg og vi kan leke samtidig. Kan jo være at det kommer en flott løpetispe gående forbi i nærheten.. Liker ikke tanken på å ha han stående ute alene. Mye rart som kan skje.

Bekreftet 05.12.07 på mpx.no også. :) Hurra! Bare å glede seg.

Skrevet

Med andre ord så likte du det du så/prøvde? Er sinnsykt spent på hvordan den føles og ser ut i person. Blir den lengste uka ever før mobilen kommer....

Skrevet
Har testet denne og kan si at jeg gleder meg til uke 48, da skal den være på vei ut.. :)

Det er uke 48 nå da.. Og den er å få tak i hos noen nett butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...