Gå til innhold

Omtaler av Kane & Lynch: Dead Men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjernet nettopp forhåndsbestillingen. Siden det virker så uferdig, venter jeg heller til jeg får testet en demo eller lest Gamer sin omtale - eventuelt til det kommer en haug med patcher som fikser spillet.

Skrevet

Jeg synes spillet ser så statisk ut, med bra stemme-skuespill og grei stemning.

Kjøper det når prisen går ned.

Noen som har kjøpt det her? Som vil komme med noen synspunkter.

Skrevet
Jeg synes spillet ser så statisk ut, med bra stemme-skuespill og grei stemning.

Kjøper det når prisen går ned.

Noen som har kjøpt det her? Som vil komme med noen synspunkter.

Er vel ikke ute enda?

Gleder meg til å spille det i co-op.

Skrevet
Fjernet nettopp forhåndsbestillingen. Siden det virker så uferdig, venter jeg heller til jeg får testet en demo eller lest Gamer sin omtale - eventuelt til det kommer en haug med patcher som fikser spillet.

Spillet får jo svært gode omtaler. Den eneste omtalen som trekker spillet ned er Gamespot sin, og omtalen er elendig. Hvorfor i helvette skal de trekke så mye ned på at de bruker ordet "fuck" i spillet?

Skrevet

Blir kjøp her.

Gav opp gamespot for noen måneder siden, da jeg aldri var enig i karakteren de satt når de omtalte spill. Forstår meg rett og slett ikke på de, og de har noen merkelig kriterier som de bruker. For eksempel dette med "fuck" som allerede har blitt omtalt.

Leser mer på gametrailers nå for tiden, har sansen for dem. De skryter veldig av spillet. Morsomt med co-op i spillet og. Gleder meg. Eneste de var litt skuffet over noe gameplay og at grafikken ikke var helt der oppe. Men god voice acting og en god historie er viktigere for meg. Vil på en måte leve meg inn i historien, sånn som i uncharted.

Skrevet

Sjekket nettopp Gamerankings.com for en liten oversikt. Alle gir Kane & Lynch ganske god omtale, det er bare Gamespot som ikke gjør det, men de latterliggjør seg bare selv med så dårlige omtaler uansett.

Skrevet

Som mange har nevnt så klagde Gamespot mye over at de bruker ordet fuck for mye. Jeg lurer på om de tok det med i karakteren de ga? Jeg tror det siden anmelderen bruker så mye tid på å klage over bruken av ordet.

Skrevet

de kan ikke akkurat klage over noe sånt, settinga spillet er satt i byr på heftig vold og røft språk, det må de bare akseptere, de skal fortelle om resten av spillet=)

Skrevet

Vent til det kommer en demo da, folkens, hvis dere er så i tvil. Utvikleren har gått ut og sagt at det kommer en demo rundt launch. Prøv den, og sjekk om dere liker det eller ikke. Er ikke verre enn dét.

• 2 uker senere...
Skrevet

bare for å advare dere... Hvis du skal ha spillet på pc så må du ha en xbox kontroll hvis du skal spille coop.... Multiplayer må du ha windows live gold membership for å lage servere som koster ca 50 i måndenen så det er nesten ingen servere

Skrevet
bare for å advare dere... Hvis du skal ha spillet på pc så må du ha en xbox kontroll hvis du skal spille coop.... Multiplayer må du ha windows live gold membership for å lage servere som koster ca 50 i måndenen så det er nesten ingen servere

All hail Microsoft og "Games for Windows"!

Skrevet (endret)

lol har gold account til 9 desember så kan lage servere..... Windows live må skaffe seg noen dedicated servere... Blir forbanna hvis jeg ikke får spilt Kane & Lynch online eller co-op :mad:

Endret av Wilzon
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Du må ikke bare ha xbox 360 kontroll for å spille coop, du ma ha det for å spille i det hele tatt. Når du starter spillet ser det akkurat ut som om det skulle vært xbox360. Tastaturet fungerer i menyen, men ikke i selve spillet.

Ellers er spillet særdeles bra, god historie, ok grafikk, bra lyd og god våpenfølelse. Fiendene er ikke så smarte, men de gjør jobben sin, og det viktigste er jo bare å få dem skutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...