Gå til innhold

Står fast i Hitman 2-Tubeway Torpedo...


Anbefalte innlegg

Har reddet agentvennen min og skal nå sprenge hull i veggen. Jeg får melding om at jeg er nærme nok til å plassere bomben, men får ikke gjort dette :cry: . Jeg får bare melding om at bomben er "armed", men får ikke plassert den på/ved veggen. Har lest mange walkthrough's om dette, men dette står ikke nærmere beskrevet, så jeg antar at ingen andre har problemer med dette. Er det noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det :oops: ... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!!

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det :oops: ... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!!

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det :oops: ... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!!

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det :oops: ... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!!

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...