Gå til innhold

Hvor er assassin's creed billigst?

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken butikk selger assassin's creed for en merkbart billig penge? Har lyst å få dette for en 400-lapp.

Det fins en egen prisguide på gamer.no, prøv den.

Skrevet

Til hvilken konsoll? PS3 eller Xbox?

Begge to har billigst hos Absolutt spill med 479,-, men du får den for 499 hos Platekompaniet, og med en pen liten kupong du får i skoledagbøkene blir det 399.

Skrevet
Skoledagbøkene vi fikk på VGS har en kupong for 100kr rabatt på diverse ting hos Platekompaniet.

Er det bare jeg som ikke har fått dette?

Har ikke fått noen dagbok jeg heller... :ermm:

Skrevet

Trodde de fleste videregående skoler gav ut slike. Jeg hadde 2, men da jeg skulle kjøpe COD stjal han bak kassa kupongen min. Skal gå an å bruke hver kupong 5 ganger. Men har heldigvis en til overs når AC kommer. Kupongene er kun gyldige ut november btw.

Skrevet (endret)
Trodde de fleste videregående skoler gav ut slike. Jeg hadde 2, men da jeg skulle kjøpe COD stjal han bak kassa kupongen min. Skal gå an å bruke hver kupong 5 ganger. Men har heldigvis en til overs når AC kommer. Kupongene er kun gyldige ut november btw.

Det sjedde med en venn av meg og, at han tok lappen :p men eg fikk den igjenn med kryss på :)

Endret av Skogslik
Skrevet (endret)
Kupongen gjelder vel ikke mer enn for en vare.

jo, 5 faktisk :p dem i butikken skal krysse av i det firkantene på lappen etter hvor mange spill du kjøper.Eg har 4 ruter igjenn av 5 på den ene lappen vertfall.

Endret av Skogslik
Skrevet

399 på Gamezone i Stavanger, dette er da kun på release dagen, altså i morgen. Er usikker på om du måtte forhåndsbestille det for å få tilbud, men tror det gjalt for alle som kjøpte den dagen. (fyren i kassa sa at det var begrensa med 399 spill)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...