Gå til innhold

Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?


Ethernet

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Onde/syke/j*vlige tekster har vel Cannibal Corpse omtrent patent på.. Jeg har vondt for å se dem som annet enn latterlige, men det er meg.

 

Jeg vet ikke hva du legger i tyngde. Det jeg liker av tyngde/trøkk med seighet kan være norske Tömmermenn, og vokalen til Geir er jo bare legendarisk.

En annen type tyngde jeg setter pris på er den man finner hos Nile..

"Nile is a brutal/technical death metal band from Greenville, South Carolina, USA assembled in 1993. Their music and lyrics are inspired by Ancient Egyptian mysticism, history, religion, art, and the writings of H. P. Lovecraft."

Wiki her

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Vell det meste av
vil vell funke ganske brah, hører ikke på det selv da :p

 

Cannibal Corpse er pingler i forhold til Origin, Internal Suffering, Krisiun,Rebaelliun,Hour Of Penance og den gjengen der!

Det bilr som Sammenligne en lekebil mot en lastebill :p

 

hehe, nåja :p Klarer egentlig ikke helt og se hvordan tekster kan bli sykere enn det Cannibal Corpse har klart og mane fram, altså alt de synger om er voldtekt, både av levende og døde, mutelering, vold av alt slags slag, drap osv osv, alt du kan tenke deg(og ikke tenke deg) av syke ting. Og alt blir beskrevet veldig detaljerikt. Se her og sangen ''I cum blood''

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Vell det meste av
vil vell funke ganske brah, hører ikke på det selv da :p

 

Cannibal Corpse er pingler i forhold til Origin, Internal Suffering, Krisiun,Rebaelliun,Hour Of Penance og den gjengen der!

Det bilr som Sammenligne en lekebil mot en lastebill :p

 

hehe, nåja :p Klarer egentlig ikke helt og se hvordan tekster kan bli sykere enn det Cannibal Corpse har klart og mane fram, altså alt de synger om er voldtekt, både av levende og døde, mutelering, vold av alt slags slag, drap osv osv, alt du kan tenke deg(og ikke tenke deg) av syke ting. Og alt blir beskrevet veldig detaljerikt. Se her og sangen ''I cum blood''

 

Eller, jeg overdrev vell kansje litt :tease: Men CC går vel egentlig får å være en av de snille dødsmetal bandene, hvis dødsmetal kan være snillt i det heletatt da :p

Endret av andyboy92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...