Gå til innhold

Kontrollene blir ikke ladet når maskinen er av?


archongamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som har fått problemer med at kontrollene ikke blir ladet så lenge maskina er av (main power er på)?

Ble slik med begge kontrollene etter update som jeg kan forstå og så fort maskina skrus på lader de som normalt.

 

Nå vet ikke jeg hvilken update du sikter til, men mine kontrollere har aldri ladet så lenge maskina har vært av, så vidt jeg vet i alle fall.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har da sannelig bare kunne putte de inn i laderen og komme tilbake til full kontroller tidligere.

Dette er jeg faktisk helt sikker på at jeg har kunnet frem til nå!

Jeg la merke til dette først i går så regnet kanskje med det var noe i 2.00 updaten som gjorde det.

 

dette har du aldri kunne gjort..ps3 må vere på for att kontrollene skal lades..

Lenke til kommentar

hmm, altså nå har også en annen jeg vet om fått dette problemet og stusset på det, men må tydelig ha vært oss som har hatt ladene vidundre før da.

 

Altså power knappen på baksiden er på, mens maskina er slått av med kontrolleren.

Det har da seriøst ladet når maskina har stått sånn tidligere, jeg kan da ikke ha blitt så distre på mine eldre dager? hmm

 

Skal den kun lade når maskina er på blir det jo enda viktigere å få automatisk avslutning på kontrollene for å spare strøm, for slik det er nå da vil det jo nesten alltid bli en kontroller som har mindre strøm enn den andre om man daq ikke velger å la maskina stå på kun for ladingen.

Kan jo bli kjedelige situasjoner når man har venner på besøk og skal spille f.eks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...