Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser ut som om du kan kjøre en del høyere :innocent:

 

Damn. Posten sendte meg melding før i dag om at de skulle komme på døren mellom kl 17-21 med min pakke (2 stk 3870 kort). Nå har jeg ventet siden kl 17. Nå er den 20.58 og ingen posten.........

 

Skulle hatt betalt for å sitte å vente sånn når de gir beskjed at de kommer, så kommer de ikke alikevel.

Lenke til kommentar
ser ut som om du kan kjøre en del høyere :innocent:

 

Damn. Posten sendte meg melding før i dag om at de skulle komme på døren mellom kl 17-21 med min pakke (2 stk 3870 kort). Nå har jeg ventet siden kl 17. Nå er den 20.58 og ingen posten.........

 

Skulle hatt betalt for å sitte å vente sånn når de gir beskjed at de kommer, så kommer de ikke alikevel.

 

å de kommer nok :thumbup:

Lenke til kommentar
ser ut som om du kan kjøre en del høyere :innocent:

 

Damn. Posten sendte meg melding før i dag om at de skulle komme på døren mellom kl 17-21 med min pakke (2 stk 3870 kort). Nå har jeg ventet siden kl 17. Nå er den 20.58 og ingen posten.........

 

Skulle hatt betalt for å sitte å vente sånn når de gir beskjed at de kommer, så kommer de ikke alikevel.

 

å de kommer nok :thumbup:

 

Tror ikke det, enda ikke komt. snart 40 minutter på overtid.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har et Msi Powerup 975x hovedkort. Leser en samme som har spurt om dette, men vil dette da gå bra med 2x HD 3870? Har et kraftig system fra før av med e6600, 4gb ram osv.. Og jeg bør vel da bruke begge "bridge connectors".

 

:) Har bestilt 2 x HD 3870 fra MPX.no. Står at jeg må vente til 02. Desember foreløpig ...

Lenke til kommentar

Har lest endel tester av dette kortet, men lurer fortsatt på en ting.

Bruker 3870 kortet samme tullet som hd2900 ? altså stykkhvis og delt støtte for hw avspilling av HD matriale?

eller har de puttet på samme brikkesett som resten av hd2x00 serien?

noen som vet? alle testene ser stort sett ut til å bry seg om kun 4 ting: Ytelse, varme, støy og pris. hvis du ser bort fra alle sammenligningene med 8800gt

Lenke til kommentar
Har lest endel tester av dette kortet, men lurer fortsatt på en ting.

Bruker 3870 kortet samme tullet som hd2900 ? altså stykkhvis og delt støtte for hw avspilling av HD matriale?

eller har de puttet på samme brikkesett som resten av hd2x00 serien?

noen som vet? alle testene ser stort sett ut til å bry seg om kun 4 ting: Ytelse, varme, støy og pris. hvis du ser bort fra alle sammenligningene med 8800gt

 

3870 har full støtte for uvd, samme som 2600 serien. 2900 var det noe galt med så de slo det vel av.

 

Hm hw.no sier at vi skal bruke hotfix drivern som ble sluppet før offisiel catalyst 7.11 drivern som ble sluppet i går kveld hvis vi spiller crysis. Høres ikke det litt rart ut?

 

Får 2 stk 3870 i dag. Posten sumla i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...